Gå til innhold

dusjer dere hver dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

dusjer hver morgen. bruker ikke såpe på kroppen utover strategiske områder.

men jeg kan ikke vaske håret hver dag. det tar 3-4 timer å lufttørke det, og siden jeg har en del krøller fungerer det ikke så veldig bra med hårføner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dusjer annenhver dag til vanlig, hver dag når jeg har mensen, for da svetter jeg bl.a. lettere. Har jeg perioder med rolige "traske hjemme i stua"-dager kanjeg godt gå to dager uten en dusj. Tenke seg til... :roll:

Skrevet

Jeg dusjer ikke hver dag! Føler meg nesten litt ufin jeg nå, men trøster meg med at det er min naturlige tilpasning siden jeg ikke svetter noe særlig. De periodene hvor dusjer ofte (for meg: hver dag), får jeg naturlig nok raskere fett hår og tørr hud, så jeg tror hyppig dusjing er unaturlig for meg..

Gjest Madley
Skrevet

Aldri i livet!

Gjør jeg det faller huden min av meg og jeg klør og sprekker og ser ikke ut! Hele kroppen og hodebunnen skaller av.

Bruker ikke for sterk såpe eller shampoo heller...det bare er sånn...

Skrevet

Det kommer ann på....de dagene jeg trener dysjer jeg.Men vanligvis synes jeg det holder med annenhver dag.Huden min blir så fort tørr og håret har ikke godt av det.

Skrevet

Nei, jeg dusjer ikke hver dag. Jeg dusjer når jeg føler at det trengst og det samme gjelder håret. Dette henger nemlig sammen, trenger jeg å dusje så vasker jeg håret også, og trenger jeg å vaske håret dusjer jeg.

Det hender imidlertid av og til på sommeren hvis det er veldig varmt at jeg dusjer hver dag, men da vasker jeg ikke håret hver dag. Håret mitt blir nemlig helt "ødelagt" av å bli vasket for ofte.

Skrevet

Dusjer hver dag, men vasker håret annenhver dag. Har alltid gjort dette, men prøver å ikke dusje flere ganger daglig, da jeg egentlig har ganske tørr hud.

Skrevet

Dusjer en eller to ganger daglig og vasker håret hver andre eller tredje dag. MÅ dusje hver morgen for å klare å våkne skikkelig. Like raskt og ta en dusj som det er og klattvaske seg med klut. :P

Skrevet

Kommer helt an på håret , jobben eller trening. Blir ofte hver dag flere dager i strekk, men prøver faktisk å la være å dusje hver dag. Har lett for å klø i huden, og hodebunnen har visst heller ikke godt av det. Vasker meg selvsagt godt også de dagene jeg ikke dusjer .

Trude

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen. Vasker kroppen og håret. Er plaget med eksem og klør meg derfor mye i hodebunnen, noe som fører til at jeg kan flasse litt.. (æsj).

Skrevet
Det er kanskje ikke sunt for tørr hud, men jeg dusjer opptil flere ganger pr dag... Hver morgen, det er en nødvendighet, og etter trening. Men med dusjsåpe, shampoo og bodylotion av god kvalitet, er det ikke noe problem selv for meg med ultratørr hud i utgangspunktet.

Som jeg skulle ha skrevet det selv. Blir omtrent 2 ganger daglig, men bruker tilgjengjeld bøttevis med lotion..

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, men hver dag om jeg føler meg ekstra ulekker, men standaren er annenhver dag. Håper ikke hver-dag dusjerne kan stinke meg helt dit :P

Skrevet

Jeg dusjer stort sett annenhver dag, i perioder hver dag. Håret vasker jeg annenhver dag, så da dusjer jeg samtidig.

Unntaket for å vaske håret to dager etter hverandre er dersom jeg har laget noe mat som setter lukt i håret. Det hater jeg! Klarer ikke å gå rundt med lukta av stekt mat i håret (eller klærne).

Gjest Trampe
Skrevet

Jeg dusjer hver dag! Hverken mer eller mindre!!! :o

Skrevet

Jeg dusjer alltid hvis jeg skal på jobb eller andre steder. Men det er sjelden jeg dusjer hvis jeg bare skal være hjemme en dag... Håret kan jeg til nød vaske 2. hver dag, man da klør det veldig på dag 2!! Har nok vasket det for mye.

Veksler på å bruke såpe og hjemmelaget kroppspeeling m/olje som gjør at huden ikke blir så tørr...

Skrevet

Dusjer som regel annenhver dag. Hender jeg dusjer hver dag i perioder, men da vasker jeg håret og bruker såpe bare annenhver dag.

Skrevet

Dusjer nesten hver dag!

Hver morgen før jobb for å våkne.

I helgene kan jeg godt stå opp og kle på meg uten å dusje først hvis jeg har stått opp sent, men tar som regel en dusj i løpet av ettermiddagen/kvelden før vi skal ut/bort/ha gjester e.l.

Kan klare meg ganske lenge uten dusj på hytta om sommeren. (Har ikke innlagt vann). Babyservietter og et godt gammeldags vaskefat blir redningen. Det hjelper at ingen av de du er sammen med får dusjet heller. Liker ikke å føle meg skitten/ufresh sammen med andre som er nystelt.

Skrevet

Jeg synes det er så kjedelig å stelle seg etter dusjinga... tørke seg, børste hår, style hår, sminke seg..det tar så lang tid.

Jeg skulle gjerne dusjet annenhver dag, men det blir stort sett hver dag pga. trening og/eller håret mitt er så krønsjet om morgenen at det er kjappere å dusje enn å prøve å reparere. Hvis jeg putter stylingprodukter i håret, så vasker jeg det alltid når jeg dusjer. I det siste har jeg ikke puttet i noe som helst, så idag sto jeg under den varme dusjen og bare skyllet håret + balsam, og kun vasket strategiske punkter! Finfine greier.

Og som sandman spurte om, jeg vil ikke ha oralsex hvis jeg ikke har vasket tissen den dagen, slik er det med den saken :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...