Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og er ikke så kjent her enda. Jeg har en mulighet for å få ny jobb i Jessheim. Jeg har aldri vært der, men er det noen som kan si meg hvor lang tid man bruker dit? Jeg regner med å reise kollektivt, siden det er så mye rush i Oslo, og jeg regner med at tog er best? Jeg bor på Vålerenga.
molline Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Med tog fra oslo s ca.en halvtime.Det er mange som pendler fra jessheim til oslo hver dag så det blir vel ikke så mye lengre andre veien!
nessi Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Vil bare få informere om at det er litt mere tungvindt å reise mellom oslo og jessheim når nsb kjører sommerruter. Da går toget bare til Kløfta, så må man ta buss derfra (men man kommer seg jo frem).
Gjest farge Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.trafikanten.no/ som du ser med ditt typiske kvinneguidske svar (å linke til google, trafikanten, wikipedia o.l.) så forhåndsdømte du her. TS ville ikke kunne funnet ut alt like lett med kun trafikanten.no. Noen spør for å høre andres svar og. Ikke alle vil bare ha fasitsvar!
Gjest Elfrida Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 TS ville ikke kunne funnet ut alt like lett med kun trafikanten.no.Jo, da hadde TS funnet ut at hun kan ta 37-bussen fra Vålerenga til Oslo S, og toget videre derfra. Tiden det tar er ca 56 minutter. Kan ikke se at det har kommet fram i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå