Gå til innhold

Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp jeg... :roll:

Har klart å forelske meg i min sex venn.. Vet det aldri kan bli noe forhold, så det beste hadde vel vært å sluttet, men klarer ikke for sexen er altfor deilig.. :murvegg:

Har fint klart sånne forhold før, så trodde virklig ikke det skulle bli noe problem, og han er ikke min type i det hele tatt.

Noen tips til hvordan jeg kan fortsette å ha deilig sex men ikke bli såret...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet
Noen tips til hvordan jeg kan fortsette å ha deilig sex men ikke bli såret...?

Ikke med samme fyren, nei.

Med mindre han føler det samme. Kanskje snakke med ham? Når følelser oppstår er det veldig vanskelig å reversere dem, så dersom han ikke er interessert i noe mer, så er det nok best å kutte ham ut.

Skrevet

vet du hva.. det er utrolig, men jeg har akurat samme problemet,

men min sexkompiss er også min beste venn! :tristbla:

vi er utrolig nærme, og gjør alt sammen, og jeg har vert forelsket i han i ett år nå.

desverre har jeg ingen løsning til deg, jeg klarer ikke å gi slipp på ham og lever med en konstant lengsel.. noe som har ført til forsøk av å ta mitt eget liv.

som du sikkert vet så virker det dårlig å flørte... siden det bare fører til deilig sex (ikke bare dårlig :P )

jeg lever nå i håp om at en dag så blir han forelsket i meg og, eller at følelsene dabber bort.

det eneste rådet jeg kan gi deg er, hvis han er verdt det, så snakk med han. hvis han føler det samme er jo alt fint, om ikke, så er det nok bedre å gi slipp på ham så raskt som mulig. det er jo andre menn som er flinke i senga...

Skrevet
vet du hva.. det er utrolig, men jeg har akurat samme problemet,

men min sexkompiss er også min beste venn! :tristbla:

vi er utrolig nærme, og gjør alt sammen, og jeg har vert forelsket i han i ett år nå.

desverre har jeg ingen løsning til deg, jeg klarer ikke å gi slipp på ham og lever med en konstant lengsel.. noe som har ført til forsøk av å ta mitt eget liv.

som du sikkert vet så virker det dårlig å flørte... siden det bare fører til deilig sex (ikke bare dårlig :P )

jeg lever nå i håp om at en dag så blir han forelsket i meg og, eller at følelsene dabber bort.

det eneste rådet jeg kan gi deg er, hvis han er verdt det, så snakk med han. hvis han føler det samme er jo alt fint, om ikke, så er det nok bedre å gi slipp på ham så raskt som mulig. det er jo andre menn som er flinke i senga...

Det var trist å høre at du også har det sånn, også din beste venn da. :roll:

Men leste litt på andre sider her, har jo akkurat gått ut av et 7 år langt forhold, så dette minnet veldig om rebound..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...