Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hvorfor ter enkelte menn seg sånn? Flørter og er hyggelig mot kvinner de synes er stygge?Er det for å ha en stor beilerskare?
Jade Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kanskje de er forelsket, men samtidig flau ovenfor kompisene som helt sikkert ikke synes hun er "bra nok". Eller de er bare drittsekker som liker å såre andre, rett og slett. Edit: Trådstarter sikter til denne tråden med denne problemstillingen: Hva ville dere gjort hvis dere hadde en venninne som var veldig begeistret for en mann, men: Han er tilsynelatende grei mot henne, men til andre gjør han narr av henne og ler av at hun er så forgapt i ham. Og han prater mindre pent om hennes utseende, pluss at han nærmest fremstiller henne som tilbakestående! Noe hun forøvrig ikke er, men litt stille og sjenert av seg. Ville du sagt fra til venninnen at han ikke er noe å samle på? Eller latt henne finne det ut selv? Hvilken måte sårer minst å finne det ut på? Endret 15. oktober 2008 av Jade
Gjest Tigress Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Stygge damer kan jo vere trivelege, og då kan det jo fort bli flørting ut av det.
Kosemose Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 For noen er det en livsstil å flørte, tror noen gjør det nesten uten å tenke over det. Noen er vant til at de får det som de vil eller at ting blir enklere hvis de legger an en flørten tone, andre igjen flørter fordi de ønsker bekreftelsen de får ut av det. Hvis det er utgangspunktet for flørten spiller det nok liten rolle hvem de flørter med.
Gjest virvelvind Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ser egentlig ikke et problem i det, jeg tror det er sunt å flørte. (uskyldig flørting riktignok) Uansett hvem man flørter med så er det jo både gøy og koslig. Selv småflørter jeg med de fleste, enten det er den 50 år gamle bussjåføren eller en kunde i kassa der jeg jobber. Å flørte med noen vil jo ikke nødvendigvis si at man legger an på personen og jeg tror de fleste merker en klar forskjell.
Gjest Gjest_lily_* Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke registrert at menn flørter med kvinner de synes er stygge. Kan du gi noen eksempler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå