Gå til innhold

Hun holder på og bli sammen med en som ble pappa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har en venninne på 20 år som begynner å bli veldig forelsket i en gutt på 18 år. Han er også forelsket i henne, og de er mer og mer sammen...

Hun spør meg hele tiden om jeg synes dette er feil av henne.

Greia er den:

Gutten ble far i dag! Mor til barnet er ei som han datet for, ja, omtrent 9 måneder siden :P De var aldri skikkelig sammen. Og han har ingen følelser for henne. Han traff min venninne for 2 måneder siden. Han vil være "deltidspappa" for sitt nyfødte barn.

...hun sier han er veldig snill og moden, og at hun gjerne vil være med han og se hvordan dette går. Hun tenker selvfølgelig mye på om dette er rett/galt av henne, men samtidig synes hun det blir for dumt å la noe som skjedde før de møttes avgjøre om DE TO skal være sammen eller ei...

Jeg støtter henne i at hun må være med han så lenge hun føler det går bra. Samtidig tenker jeg at dette er noe jeg aldri kunne gjort. Hun må ha et stort hjerte.../dette må være en bra fyr.

Uansett er vel ingen gutter "perfekte". Er jo mange som blir sammen med folk som har barn fra før, det er ikke det, men kanskje litt rarere når han ble far I DAG og han er 18 år...

:babygutt:

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jeg henne så ville jeg tatt dette veldig med ro og latt ting utvikle seg/avvikle seg i ett rolig tempo.. Han ble jo tross alt far I DAG, og han er bare 18 år, hun burde vente litt og se hvordan dette vil påvirke ham etterhvert, for det som påvirker ham, påvirker også henne.

Jeg hadde ikke vært i stand til dette, med mindre jeg virkelig var glad i/elsket fyren, men det er bare meg.. Men å ta tiden til hjelp og la den vise vei, er vel ett råd som umulig kan skade noe her ;)

Skrevet

Ville nok tatt det med ro. Men det går jo bra, uansett tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...