Gjest MiaS Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Hei! :D Hva slags musikk skal dere ha til brudevalsen? Vi skal ikke ha noen til å spille levende musikk, så det blir bare en sang på CD. Men hvilken sang er det vanlig å ha? Det er kanskje flere forskjellige? Venter på svar.... Mia
Tigerlilje Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Vi skal danse vals til "One day my prince will come". Ble tipset av en eller annen har inne, så hvis det er noen som føler seg truffet: Tusen takk!! Ellers har vi lastet ned mye fin valsemusikk fra nettet, Søk på Max Grager, han hadde mange fine valser som ikke går altfor fort... (Vi er nokså nye i gamet... ) Herborg Kråkeviks "Tospann" er også fin å danse til - vi har øvd på kjøkkengulvet i et par uker nå. Håper det blir bra til lørdag!!
Gjest vampie Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 hva med "godfather's waltz"?? er jo herlig jo...
14062003 Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Anglamark fra CD, da musikerne vår ikke kan denne sangen.
Augustbrud02 Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Vi danset etter Kjærlighetsvisa vi, men hadde også 2 valser som vi hadde brent på CD. Det var Sørens vals (Nyttårsavalsen) og Waltz For The Moon (som Märtha og Ari hadde).
Gjest Madden Skrevet 11. juni 2003 #6 Skrevet 11. juni 2003 Vi tenkte bruke sangen vår...som er en helt vanlig ballade...det blir jo ikke vals da..men så er vi ikke spesielt stø på vals heller... :enig_animasjon: ingen av oss er danseløver akkurat..mon tro om flere har valgt denne vrien.. og om det gikk greit? det er jo litt romantisk da...til vårt forsvar...eller?
Gjest Tex Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 Vi skal danse vals til "One day my prince will come". Ble tipset av en eller annen har inne' date=' så hvis det er noen som føler seg truffet: Tusen takk!![/quote'] Føler meg truffet, og alt iorden!! Vi skal jo da også ha "Some day my prince will come" rett og slett fordi jeg alltid har ventet på drømmeprinsen- og nå er han her....
Tigerlilje Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Ja, ikke sant!! :D Vi har øvd og øvd på kjøkkengulvet her, og jeg prøver å få "prinsen min" til å slutte å telle...
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Dere er så søte, så! Jeg gleder meg så MASSE til å se "ungene" mine danse!
Mrs. B Skrevet 12. juni 2003 #10 Skrevet 12. juni 2003 Hvis jeg hadde giftet meg i år så hadde jeg seriøst vurdert "If You're Not The One" med Daniel Bedingfield - synes den har så romantisk og fin tekst! :oops: > If You're Not The One (sangtekst) Vi brukte forøvrig Nyttårshilsen til vår brudevals.
K. Skrevet 13. juni 2003 #11 Skrevet 13. juni 2003 Vi skal danse til "Trønderbrura" vi :D Det gjenstår litt øvelse enda..vi er ikke akkurat noen danseløver, men det går vel greit allikevel! K.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 13. juni 2003 #12 Skrevet 13. juni 2003 Mrs.B. (eller andre): er "If you are not the one" en vals eller bare en rolig sang? Fin tekst, men vi vil helst danse vals liksom. "some day my prince will come" er nok høyt på listen her. men vi får se hva vi finner!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #13 Skrevet 13. juni 2003 Mrs.B. (eller andre): er "If you are not the one" en vals eller bare en rolig sang? Fin tekst, men vi vil helst danse vals liksom. Dette er an vanlig sang som er en ballade og er temmelig mye på radioen for tiden. I mine øyne synger han som ei jente, men teksten er bare utrolig nydelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå