Gjest lonely Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Uff det kommer til å rable for meg snart. Jeg er så ensom. Har en mann som er borte fra søndag/mandag til fredag hver uke. Ikke har jeg noen venner som bor igjen her som jeg bor, alle er flytta og ikke har jeg barn. I tillegg har jeg en jobb jeg virkelig ikke liker, men er det eneste som jeg kan få grunnet min "utdannelse". Jeg er så lei..savner han så, jeg gråter hver dag. Unnskyld, men jeg må bare få ut det her!! Han har snakket om å skifte jobb, men må vente til etter nyttår isåfall. jeg er så leeeeei ;(;(
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hva med hobbyer? Har du noen? Begynne å trene, begynne på et kurs eller lignende... Da treffer du kanskje noen du kan bli litt mer kjent med.
Gjest lillelinn Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 du får skravle litt med oss da :D
Silmarill Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Huff da! Ja, du kan skravle med oss på KG Enklere om du registrerer deg her inne kanskje, så kan du lage dagbok her inne. Har ikke dagbok selv! I dagbøker får du "besøk" av andre brukere og du stikker innom dem for "en kopp kaffe" eller noe Når du er gjest kan du ikke skrive dagbok og heller ikke skrive i andres (kun lese) Dette blir jo bare visuell kommunikasjon, men mange her inne har blitt riktig så gode venner også irl. Vet ikke hvor du er fra, men her har du et forum som heter treff Ellers så kan du melde deg inn på div. kurs, trening mm. Om du virkelig mistrives på jobben så kanskje du bør se etter noe annet som trenger din kompetanse. Evt. ta kveldskole slik at du blir bedre kvalifisert til andre jobber Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Er det et alternativ for deg å flytte? Hvis du ikke har venner der, ingen barn og du har en jobb du ikke trives med, og mannen din er sjelden tilstede. Hva holder deg igjen? Hvorfor ikke flytte til et sted der du kan få en bedre jobb, et sted der du kjenner noen, eller et sted der du kan begynne litt på nytt. Eller til stedet der mannen din jobber, dersom det er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Uff det kommer til å rable for meg snart. Jeg er så ensom. Har en mann som er borte fra søndag/mandag til fredag hver uke. Ikke har jeg noen venner som bor igjen her som jeg bor, alle er flytta og ikke har jeg barn. I tillegg har jeg en jobb jeg virkelig ikke liker, men er det eneste som jeg kan få grunnet min "utdannelse". Jeg er så lei..savner han så, jeg gråter hver dag. Unnskyld, men jeg må bare få ut det her!! Han har snakket om å skifte jobb, men må vente til etter nyttår isåfall. jeg er så leeeeei ;(;( Livet går i bølgedaler
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 ååå..stakkars. Mange gode råd over meg, som jeg støtter. Jeg er også ensom litt som deg, men jeg skal snart flytte til et sted jeg har gode venner. Men det er ikke bare å gjøre det for alle. Men reis deg opp og prioriter deg selv fra idag! Og skriv gjerne dagbok og få masse støtte Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå