Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort hvis dere hadde en venninne som var veldig begeistret for en mann, men:

Han er tilsynelatende grei mot henne, men til andre gjør han narr av henne og ler av at hun er så forgapt i ham. Og han prater mindre pent om hennes utseende, pluss at han nærmest fremstiller henne som tilbakestående! Noe hun forøvrig ikke er, men litt stille og sjenert av seg.

Ville du sagt fra til venninnen at han ikke er noe å samle på? Eller latt henne finne det ut selv? Hvilken måte sårer minst å finne det ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ihvertfall at jeg ville satt pris på å få vite det, om jeg var henne.

Skrevet

Ja, på en måte. Men folk er forskjellige, kanskje det kan bli litt vanskelig for henne å få vite hele sannheten. Hvis du vet ett eller annet annet ufordelaktg om han, kan du jo fortelle det i hvert fall.

La henne i hvert fall ikke være HELT uvitende..

Skrevet

Kommer helt an på hvor nær denne venninnen er.

Skrevet

Ja, enig i at det spørs hvor nær hun er.

For å si det sånn: hadde denne venninen din vært meg ville jeg satt pris på å bli fortalt det! Men du kan heller ikke være sikker på hvordan hun reagerer. Jeg kan tenke meg at noen jenter ville ramle rett inn i fornektelse, mens andre ville blitt sinte. Skal du si noe, må du være forberedt på at reaksjonen kan bli noe helt annet enn "takk".

Men når det er sagt, tror jeg også at de fleste ville innsett hva du har gjort for dem når de får summet seg litt.

Hvordan du skal forteller det er nesten umulig å vite. Jeg tror venninnen din vil bli veldig såret uansett, så da er det ihvertfall greit å være så ærlig og enkel som mulig.

Hva i h**** slags fyr er egentlig det her? For en kjempedust!

Skrevet

Høres nesten ut som eksen min...han hadde også stygge kvinnelige beilere, sa han. Noe ikke jeg trengte å vite. De tok jo aldri et hint, sente han sms som han ikke responderte på...men han hadde sikkert vært hyggelig mot de i andre tilstelninger. Han viste seg også å være en stor drittsekk!

Skrevet
Hva ville dere gjort hvis dere hadde en venninne som var veldig begeistret for en mann, men:

Han er tilsynelatende grei mot henne, men til andre gjør han narr av henne og ler av at hun er så forgapt i ham. Og han prater mindre pent om hennes utseende, pluss at han nærmest fremstiller henne som tilbakestående! Noe hun forøvrig ikke er, men litt stille og sjenert av seg.

Ville du sagt fra til venninnen at han ikke er noe å samle på? Eller latt henne finne det ut selv? Hvilken måte sårer minst å finne det ut på?

Dette høres kanskje litt voldsomt ut,men ta opp alt det stygge han sier på bånd og spill av for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...