Gjest kvinne31 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, tenkte jeg skulle lage en tråd om samliv. Der både kvinner og menn i alle aldre, kan dele posetive og negative erfaringer som en har møtt i forhold. F.eks: * Hva gjorde at forholdet tok slutt? * Hva kunne vært annderledes? * Hvordan var årene etter barn? Ble forholdet sterkere eller svakere? * Utroskap, uenigheter, vold? Del dine erfaringer, slik at andre kan få tips og gode råd, for at et forhold skal være best mulig! Ha en fin dag
Gjest Gjest_Leona_* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 hiver meg på som første.. Det som gjorde at mitt forhold tok slutt nå sist var mangel på tillit... Hadde hatt mange oppturer og nedturer og prøvd å få tilbake en tillit som var lik null... Noe som tilslutt viste seg etter ett halv år å være vanskelig.. Det kunne nok ha vært anderledes om man hadde tatt tid til hverandre og ikke bare barn og jobben... han var borte mandag til fredag, og jeg jobbet og hvar hjemme med våres datter på 1 år... så helgene gikk til å slappe av... lite samliv hadde vi oxo.. Året etter at vi fikk lille gullet gikk grei, ting begynte å hangle noen mnd før hun ble året.. men ting funker bra oss i mellom... har i dag ny kjæreste som også har barn, som visste hva han gikk til... så ting gikk greit.. men har fortsatt problemer med tillit, er vel litt redd for å bli såret igjen... Brent barn skyr ilden:)
gullet76 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 * Hva gjorde at forholdet tok slutt? Vi vokste fra hverandre, eller var for forskjellige i utgangspunktet men vi bare så det ikke... Vi kranglet mye.. klarte ikke å kommunisere... mangel på tillitt oss i mellom... * Hva kunne vært annderledes? Hadde vi klart å kommunisere og søkt hjelp hos rådgiver kunne vi nok løst en del av problemene... * Hvordan var årene etter barn? Ble forholdet sterkere eller svakere? Jo flere barn vi fikk jo dårligere ble forholdet... * Utroskap, uenigheter, vold? Jeg hadde mistanke om utroskap mellom han og hans beste venninne.. Fikk det aldri bekreftet, men de ble sammen kort tid etter vi gikk fra hverandre... Jeg har nå møtt en helt fantastisk mann, og vi skal flytte sammen over nyttår... Vi har begge lært på hver vår kant hva som er viktig for oss i et forhold. - kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon (være åpen og ærlig) - sex og nærhet - ønske om å glede den andre parten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå