Mosefruen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vi har nå omsider kommet dihenn at det er aktuelt for oss å tapesere. Kjøkken og stue nå i første omgang. Jeg ser at det finnes tapet av ulike kvaliteter i forhold til vaskbarhet (overtørkbar-vaskbar-skrubbbar). På kjøkkenet tror jeg vi kommer til å lakkere med en slik spesiallakk som selges til formålet slik at tapenten tåler enda mer, men på stua er det kjekt å slippe. Eneste er at vi på stua har tenkt å ha temmelig lyst tapet..... Noen med lyse tapet som har lyst til å mene litt om hvor praktisk det er? Alle mulige tips tas forøvrig i mot med jubel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vinyltapeter er ganske vaskbare. Velg gjerne en med fiberbakside, da er oppsettingen kjempelett. Rene fibertapeter har jeg ikke erfaring med, i forhold til vaskingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosefruen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for tips på vinyltapet, men jeg har ikke funnet noen fine vinyltapet.. de blir så blanke og rare synes jeg. (men det er jo ikke dermed sagt at det ikke finnes fine vinyltapet da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smeyhoi Skrevet 2. juni 2014 #4 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Her er en litt merkelig guide som forklarer deg hvordan du kan vaske tapet De som prøver får gi en lyd hvordan det går med å vaske tapeten på denne måten =) Endret 2. juni 2014 av smeyhoi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå