Gå til innhold

Mannlige nettvenner som foreslår kaffetreff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner dette en smule pussig.

Jeg har i et par måneder nå hatt nesten daglige samtaler med en nettvenn.

Det har på ingen måte vært noe romantisk inne i bildet, vi har begge vært single og har pratet om alt mellom himmel og jord.

Begge har vel gitt inntrykk av at det er sunt å være singel og at neste gang skal det virkelig være noe ekstraordinært om vi skal ta oss bryet med noe forhold.

Pluss at vi har snakket om de fleste andre temaer, unntatt sex.

En dag foreslår han å ta en kaffe.

Hvilket jeg syns er helt OK, i og med at en kaffe er rimelig uforpliktende.

Jeg sender han beskjed om når jeg er i byen, og han sier at det er ok.

Så spør jeg om han hadde en fin helg, i samme melding.

Ingen svar.

Så ser jeg at han er innom siden min. Flere ganger iløpet av kvelden er han online.

Dagen etter sender jeg ønske om en fin dag, og et helt enkelt spørsmål som ikke handler med hverken møtet vårt å gjøre eller noe annet skummelt.

Han er på flere ganger, men er nå ikke innom siden min, og har lest meldingene, men sier ingenting.

Dette er første gang på disse to månedene at svar plutselig uteblir.

Etter å ha snakket med en venninne skjønner jeg at dette med at kontakten plutselig uteblir så fort man har avtalt å hilse på, ikke er helt uvanlig.

Jeg bare lurer på hva som er vitsen med å sende et spørsmål om å si hei, så får man positivt svar og vips så er kontakten over ?

Noen som har en ide om hva vitsen er ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Har også opplevd dette, og jeg tror at det skyldes rett og slett at en del menn liker best å bare være/snoke på nettet. Som en slags hobby.

Når det kommer til RL, så får de kalde føtter og/eller husker pluselig at de har en sambo.

Litt stygg nå, men det er hvertfall min erfaring.

Skrevet

Men så har vi han nettmannen som kan velge mellom hu som drikker tequila og lar ham slikke salt fra brystene hennes ute og så har han valget med hu som drikker kaffe "fordi det er så uforpliktende", - skal en mann gidde å møte en dame fra internett så kan man ikke være så vag som det der når det kommer til sex, blir akkurat som om det er noe man "venter med å ser på" og da blir det jo litt mer bortkasta tid.

Skrevet

Tror det er at de ikke tør, når det kommer til stykket. Egentlig er det jo en fin måte å få lukt ut pyser på. Han skulle du ikke ha uansett, så bra du slapp å møte han.

Men jeg klarer heller ikke å skjønne VITSEN med å sende mange meldinger hvis man likevel ikke skal treffes. Den logiske sansen er nok ikke så velutviklet hos disse mennene.

Skrevet

Kanskje greia er at dere rett og slett stiller for høye krav til mannfolka dere møter, eller så er det den klassiske dvergen som har brukt avatar av lars monsen, og så har trådstarter gått fem på.

Gjest onlineTS
Skrevet

TS her.

Nå hadde jeg i utgangspunktet ingen planer om å treffe denne mannen, da dette var en nettvenn som sagt uten hverken sexprat eller annen romantikk inne i bildet.

Det var hans forslag å treffes på en cafè.

At han har brukt andres bilder tviler jeg på, da både navnet, alder og bilder og all annen info stemmer overens overalt han ferdes på nett.

Skrevet

Du burde du jo nevne på et av de stedene hvor han ferdes spørsmålet "hvor ble det av deg", eller pleier han å vanke her?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nei, ikke her såvidt jeg vet.

Om han fortjener at jeg spør hvor det ble av han er jeg ikke så sikker på, det er vel bare å sende en kort beskjed om at jeg har forstått at han har fått kalde føtter for sitt eget forslag og ønske han lykke til videre.

Jeg syns det blir tullete å prøve å fortsette en samtale med en som feiger ut når han selv foreslår ting, så nå gidder jeg ikke videre konversering.

Det var forsåvidt ikke poenget hva jeg skal si til han, spørsmålet var mer hva poenget med å foreslå noe man uansett ikke har planer om å stille opp på, er ?

Jeg er klar over at mange mister interessen når de får napp, men han kan ikke akkurat sies å ha fått det heller, det var bare snakk om å hilse på.

Skrevet

Du stiller helt legitime spørsmål her. Jeg tror ikke de har noen svar til deg. Synd, men det forteller bare at disse mennene er ubevisste og svingete. Det er noe ullent med internett. Menn vil ha sex, kvinner vil se an hvem de treffer først for å vurdere vennskap/eventuelt noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...