Theolina Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Var på apoteket i dag og så etter yerka.. Fant det ikke noen steder. Så ves siden av stop24, og ellers i de andre hyllene, men den var ikke noen steder. Når jeg kom frem til kassen glemte jeg selvfølgelig å spørre.. Men det er på apoteket dere kjøper den sant?
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Er det ikke på helsekostforretninger man får kjøpt Yerka da?
Gjest vampie Skrevet 10. juni 2003 #5 Skrevet 10. juni 2003 yerka er da en slags tonic som du dypper i armhulene om kvelden og som holder deg helt tørr dagen etter. jeg prøvde det engang men det fulgte ikke med skikkelig bruksanvisning så jeg hev den. takket være kg vet jeg hvordan den skal brukes. tror jeg betalte en hundrings for den for 6 år siden
kristine 80 Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 Er det for de som svetter mye i armhulene??
Livets datter Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Jeg kjøper Yerka hos VITA. Her er tidligere tråder om Yerka: Svetting - under armene Virker Yerka fremdeles? Yerka Svette! Spørsmål ang. Yerka Jeg svetter og jeg svetter Yerka
Gjest Virvel Skrevet 11. juni 2003 #10 Skrevet 11. juni 2003 Jeg kjøper den på Vita, og kan i grunnen ikke huske å ha sett den andre steder.
Theolina Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2003 Fytti grisen. Må bare si at jeg tror jeg er blitt frelst.. siste tre dagene har jeg vært HELT TØRR!!! Det har vært sol og jeg har vært varm, men ikke en eneste våt flekk under armene. Første to kveldene hadde jeg på yerka, vasket meg ikke under armene og hadde ikke deo på. Var fryktelig skeptisk, men det funka jo. I dag vaska jeg meg normalt og hadde deo på, og var tørr da også.. Det er jo helt fantastisk!! Har et stort antall topper jeg har brukt to ganger som bare må kastes, pga store bruke flekker.. Må bare kaste hele toppe-garderoben min og kjøpe nye.. I de fargene jeg har lyst.. Er jo bare med svarte topper jeg har følt meg trygg siste årene.. Har ikke kunne brukt fargede.. Har alltid hatt en jakke som jeg har måttet tatt på når svetten har kommet.. åhh.. det er så sinnsykt fantastisk, skjønner dere det?? Livet mitt er helt forandret, og det var bare Yerka som skulle til? *Løper å kjøper topper i mange lyse farger * -Og kan forhåpentligvis bruke de MANGE ganger.. Måtte bare få det ut for dette var virkelig fantastisk altså!
Livets datter Skrevet 16. juni 2003 #13 Skrevet 16. juni 2003 Må bare si at jeg tror jeg er blitt frelst åhh.. det er så sinnsykt fantastisk, skjønner dere det?? Yerka er et fantastisk produkt. Jeg lette og lette i mange år etter et produkt som faktisk virket, og var nesten i ferd med å gi opp da jeg kom over Yerka. Nå har jeg brukt det i mange mange år, og har som du sier fått et nytt liv. Skål for Yerka (tar en stor svelg av colaen, da det er litt for tidlig for et glass vin) !
Gjest Virvel Skrevet 16. juni 2003 #14 Skrevet 16. juni 2003 Vet akkurat hva du mener, tittipus! Velkommen i klubben. :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #15 Skrevet 17. juni 2003 Menne - er det ingen av dere som bruker Yerka som reagerr med svie og nesten brannsår under armene sånn som meg? Er jeg så uheldig helt alene? Jeg har prøvd den flere ganger, og med samme resultat - jeg etser nesten opp under der!!! Men den virker jo, da - topp på den måten!! Nå må jeg bare redusere bruken til de dagene jeg skal noe helt spesielt...sukk..... Bare for å ha sagt det så er jeg ikke nybarbert under armene når jeg påfører!!! Si meg - bruker dere andre vanlig deo på i tillegg til Yerkaen? Tar på yerka en kveld, vakser av og tar på deo?
Gjest Virvel Skrevet 17. juni 2003 #16 Skrevet 17. juni 2003 Det klør/svir litt, ja, avhengig av hvor nybarbert jeg er og hvor mye jeg tar på, men det er ikke spesielt plagsomt. Har erfart at det blir verre dersom jeg klør på det, da blir huden rød og litt vablete. Uansett tar jeg jo på Yerka om kvelden, og hvis jeg da bare lar huden være i fred, er det stort sett ikke noe problem dagen etter. Bruker ikke vanlig deo i tillegg, forresten. Yerka skal ikke vaskes av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå