la_luz Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Vi skal snart ha navnefest, og sitter her og vrir hjernen min om der noe vi kan finne på / produsere slik at lille gutten kan få glede av det senere (stor). Det enste jeg kommer på er at vi evt kan skrive en adjektivhistore, men det er jo ikke all verden. Tenker på noe som alle kan være med på å lage. Noen som har et kreativt forslag?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hva med et stoffstykke og tekstiltusjer, så kan alle gjestene skrive en liten hilsen eller bare navnet sitt? Siden kan du eller mannen kante og vattere det, så får gutten et lite eller stort teppe med en hyggelig historie bak
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vurderte å be alle skrive et godt ønske for barnet mitt på en lapp, sånn at vi kunne lage et vakkert bilde til å henge på veggen hennes... Og akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det. Eller dere kan jo sammen lage et eventyr med han som hovedperson, noe a'la dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå