Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

hei

har veldig sotr tro på healing - har en jeg går til som i tillegg er klarsynt.

men kommer ikke dit på en stund nå -- jeg står midt oppe i en vanskelig situasjon - og har i noen uker nå hatt en fryktelig hodepine som kommer å går.

det jeg lurer på er om dette kan være et tegn på at chakra er blokert, at jeg må få åpnet mer av mitt 3.øye?

eller kan det tyde på noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huvudvärk kan bero på mycket

stress

brist på näring eller vätska

trötthet

dålig syn/briller

migrän

högt blodtryck

eller andra sjukdomar

om du är uppe i en vansklig situation är det väl snarare stress som är huvudorsaken, kanske förstärkt av stressen att du inte kommer i kontakt med din klarsynte?

Skrevet
Ta deg en Paracet og slutt å plag klarsynte !!

Klarsynte? Du mener vel healere?

Og forresten , hvorfor er du så aggressiv?, i tråden din "kristendom og healing" går det jo frem at du både er healer og lar deg heale. Unner du ikke andre det samme?

Jeg er enig med deg, selv om jeg må innrøme at siden jeg både utfører healing selv og får healing av andre, så skremmer det meg litt det mange kristne sier,- advarer oss mot,.. Djevelens verk osv.

Men ikke så skremt at jeg slutter med det Happy.gif

Skrevet
Klarsynte? Du mener vel healere?

Og forresten , hvorfor er du så aggressiv?, i tråden din "kristendom og healing" går det jo frem at du både er healer og lar deg heale. Unner du ikke andre det samme?

Healere er ofte klarsynte. Er TS så syk burde hun enten gå til lege, ta en paracet eller ringe en annen healer (siden h*n er så opptatt av chakra, eller det 3 øyet, - hva nå i all verden det er), og ikke forvente å få healing over et diskusjonsforum.

Og en ting er sikkert, TS burde finne ut av hvorfor hodepinen er der istedet for å plage klarsynte. Hodepine er en bagatell!

Skrevet
hei

har veldig sotr tro på healing - har en jeg går til som i tillegg er klarsynt.

men kommer ikke dit på en stund nå -- jeg står midt oppe i en vanskelig situasjon - og har i noen uker nå hatt en fryktelig hodepine som kommer å går.

det jeg lurer på er om dette kan være et tegn på at chakra er blokert, at jeg må få åpnet mer av mitt 3.øye?

eller kan det tyde på noe annet?

Det er vanlig at vanskelige situasjoner kan skape tensjonssmerter - altså spenningshodepine. Det henger sammen med spente muskler. Slik hodepine kan være meget vond og er svært vanlig. Dessverre. Hvis smerten er lokalisert til den ene halvdelen av hodet, da kan det være snakk om mer migrenelignende anfall. Det kan sikkert være at din tro på å få åpnet det du kaller "3. øye" hos en healer kan få deg til å slappe av i musklene - og at du dermed slipper tensjonssmerter. Det skader ikke å prøve. Og virker det, da spiller det vel egentlig minimalt hva som er årsaken. Poenget er at hodepinen forsvinner, ikke sant?

Men hadde jeg vært deg, da ville jeg først kontaktet fastlegen og fortalt om situasjonen og symptomene. Det er tross alt han/hun som er den rette til å svare på ditt spørsmål om hva dette er for noe. Var jeg deg, ville jeg ikke konkludere noe som helst ut fra KGs diskusjonsforum. Det er et godt forum, men helsa di er vel viktigere enn å satse på gode diskusjonsfora :)

Skrevet

HVOR ble det av trådstarter, .. borte her også.

Hva er vitsen med å starte en tråd uten å være innom selv..?

Skrevet

her er jeg.

synes bare det kom endel rare svar her!

men antar at årsaken er stress

Skrevet
her er jeg.

synes bare det kom endel rare svar her!

men antar at årsaken er stress

Rare svar? syns du har fått mange gode svar her, spes fra Pastor Knut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...