Gå til innhold

Analsex

Gjest Gjest_JAJA_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_JAJA_*
Skrevet

Hva synes dere om analsex? Hvis du synes det er greit, hvem ville du hatt analsex med, spiller det om han er kjæreste din eller ikke? Hvis det er kjæreste, etter hvor lang tid hadde du gjort det med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEVER going to happen! Er fint lite som frister mindre enn analsex.

Skrevet

Jeg elsker det! Men det bør være med kjæresten, ja.

Etter hvor lang tid har jeg ikke noe formening om egentlig. Når man føler for det...

Gjest Henrick
Skrevet

Sex-aktiviteter som ikke skiller oss fra apene, kan jeg til de grader styre min begeistring for. Hva får folk til å drive å rote i hverandres rasshøl??

Er vel ikke veldig snerpete, men hallo...?? ...i ræva? ..hææ?

Skrevet
Sex-aktiviteter som ikke skiller oss fra apene, kan jeg til de grader styre min begeistring for. Hva får folk til å drive å rote i hverandres rasshøl??

Er vel ikke veldig snerpete, men hallo...?? ...i ræva? ..hææ?

Du har ikke vanlig sex heller, da? Det må jo være hyggelig for en evt. partner. Og har aper analsex? Det er nytt for meg. Kanskje jeg bare er uvitende.

Selve spørsmålet kan jeg ikke uttale meg om da jeg aldri har prøvd. :)

Skrevet (endret)

har gjort det med to forskjellige, han første var det ganske deilig, ikke vondt i det hele tatt, selv om det var første gangen (vet ikke om det har noe å si..)

men med min nåværende kjæreste gjør det vondt... :sukk:

kanskje noe med størrelsen å gjøre...

så det bryr jeg meg ikke noe om lenger ;)

men er verdt å prøve om man har lyst da:)

.. og er nok best med en kjæreste tror jeg da

Endret av catty
Skrevet

analsex er noe av det beste syns jeg. Har bare hatt det med en person, min nåværende samboer. Det gjekk vel 1,5 år før vi prøvde det ut.

Skrevet

Det er jo helt greit, det!

For min del måtte det vært med en kjæreste, men det er vanskelig å si hvor lenge det må gå før man prøver. Det er vel fryktelig individuelt.

Gjest Alabama
Skrevet
Hva synes dere om analsex? Hvis du synes det er greit, hvem ville du hatt analsex med, spiller det om han er kjæreste din eller ikke? Hvis det er kjæreste, etter hvor lang tid hadde du gjort det med han?

Lurer du på om det er greit at du har analsex med en du ikke er sammen med?

Bare kjør på! Og kos deg! :5:

Skrevet

Hehe, kanskje ikke bokstavelig talt "kjør på", for dette er et litt sensitivt område :fnise:

Gjest Alabama
Skrevet
Hehe, kanskje ikke bokstavelig talt "kjør på", for dette er et litt sensitivt område :fnise:

:ler:

Ja, ordla meg kanskje litt feil der....

Skrevet

:jepp:

Gjest Henrick
Skrevet
Du har ikke vanlig sex heller, da? Det må jo være hyggelig for en evt. partner. Og har aper analsex? Det er nytt for meg. Kanskje jeg bare er uvitende.

Selve spørsmålet kan jeg ikke uttale meg om da jeg aldri har prøvd. :)

Tenkte mer på det at de ofte driver og tukler/roter/graver/lukter i ræva på hverandre.

Skrevet
Tenkte mer på det at de ofte driver og tukler/roter/graver/lukter i ræva på hverandre.

Åja, fysj og fy. Du tenker ikke tilfeldigvis på hunder, vel?

Gjest Gjest_JAJA_*
Skrevet
:ler:

Ja, ordla meg kanskje litt feil der....

Hei! TS igjen!

Spør fordi det var en "elsker" som ville prøve seg der, men jeg sa NEI! Så har det gått en stund så var det enda en som skulle prøve seg, denne gangen var jeg utrolig kåt og full og ikke minst nysgjerrig! hehe. Han prøvde seg, men det ble bare vond uannsett hvor forsiktig han var. Jeg likte ikke det i det hele tatt!

Lurte bare på hva dere syntes:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nå var spørsmålet hva man synes om analsex, og da svarer jeg at jeg syns det er noe dritt....hehe. Ikke noe for meg i det hele tatt. Har aldri skjønt poenget med å putte noe inn der. Vondt er det også.

Når det er sagt, må andre gjøre akkurat som det passer dem. Det bryr meg midt i ræva :Hehe:

Skrevet

Det kommer nok aldri til å skje meg. Jeg kan derfor heller ikke si jeg vet hva jeg går glipp av.

Skrevet

jeg har hatt analsex med tre stykker, og syns det er kjempe digg...både fingre tunge og pikk! det tok vel ikke mer en to uker før jeg hadde det med han som er min samboer nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...