Lille Rosa Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei Jeg er veldig i tvil om jeg skal ha slør. Tenker i utgangspunktet at jeg ikke skal ha det, både fordi forloveden min er skeptisk til slør generelt ( ) og fordi forloveren min skal fikse håret mitt og ser for meg at det blir veldig vanskelig å sette inn slør. Skal dere ha slør? Noen som har prøvd å sette inn slør i håret selv? Og som fikk et fint resultat? Endret 13. oktober 2008 av Lille Rosa
Furstina Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Min mor fixade mitt hår och satte i ett litet slör (på min kommande makes önskan). Det fästes med en hårkam och några nålar - inte alls svårt. Frisyren måste dock sättas upp så att slöret passar in där man fäster det.
Honey Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tror det blir slør her i alle fall. Litt av stasen med å gifte seg synes jeg. Men jeg liker ikke puff-slør, så jeg velger et av de lengste silke-chiffonslørene a la Mette-Marit. Det jeg skal ha er gjennomskinnelig og viser derfor detaljene i kjolen selv om det er langt. Denne typen slør er diskrè i forhold til tyllslørene.
Gjest lillelinn Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Tror det blir slør her i alle fall. Litt av stasen med å gifte seg synes jeg. Men jeg liker ikke puff-slør, så jeg velger et av de lengste silke-chiffonslørene a la Mette-Marit. Det jeg skal ha er gjennomskinnelig og viser derfor detaljene i kjolen selv om det er langt. Denne typen slør er diskrè i forhold til tyllslørene. samme her
Amadea Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Forloveren min festet sløret på meg. Det var snurpet sammen der det skulle festes og hun festet det med slike hårnåler som frisøren bruker til å sette opp håret. Jeg hadde også en kam, men den var ikke nødvendig for å sette på sløret. Du kan jo høre med der du evt kjøper sløret hvordan dere skal gjøre det.
angara Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp - skal ha slør! Og tiara, og hele pakka... Jeg har en ganske enkel kjole uten mange detaljer, så sløret blir en viktig del for meg. Har bare ikke helt funnet ut hva slags slør jeg vil ha. Muliget et mantilla-aktig slør med blondekanter. Har bestilt et slikt, og et mer vanlig tyllslør (med noen få broderte blomster her og der) fra nettet, så får jeg se hva som passer best når de kommer i posten... Jeg vil ha det på hele kvelden, så jeg har valgt såkalt fingertip-lengde, slik at det er lettere å holde styr på det under festen.
Solstrålejenta Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal også ha slør og tiara. Det fulgte med et kort tyllslør til kjolen, men det syntes jeg ikke noe om. Det ble liksom så stivt og bedt og viste ingen detaljer gjennom. Nå har jeg valgt et helt nydelig katedrallangt slør som er helt gjennomskinnelig og med blondekanter :rødme: I og med at sløret er like langt som slepet på kjolen kommer jeg nok til å få frisøren til å sette det i sånn at det lett kan tas av uten å ødelegge frisyren. Da kan jeg iallefall ha det på i kirken og litt utover festen
Gjest Gjest*Lille Rosa Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg får ikke logget meg inn på jobb, men skriver som gjest Sannsynligvis skal jeg ha en kjole som er "tea-leanght" (dvs litt nedenfor knærne), og hva slags slør passer evt til det lengdemessig? Leste et sted på nettet at da var det vanlig med slør like langt som kjolen, men ser for meg at det blir for langt? Jeg ser heller for meg ned til albuene kanskje? Eller?
Solstrålejenta Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tror definitivt et helt enkelt slør ned til albuene vil være fint til en kjole som er tea-lenght... Det med like langt slør som kjole tror jeg gjelder mest hvis man skal ha langt slør til lang kjole... Da synes iallefall jeg det er litt viktig at ikke sløret er kortere enn kjolen... Men man kan også selvfølgelig ha kort slør til lang kjole, men ikke nesten langt nok om du skjønner
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skal ikke ha slør. Har aldri sett for meg det, og jeg skal heller ikke sette opp håret Har tenkt til å ha en pen hårbøyle/diadem som pynt i håret, men det er det eneste...
msDelenn Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 hadde egentlig ikke lyst på slør, men er så usikker. Jeg har en som har gått i arv fra Portugal laget i kiplinger. Den er utrolig pen, og veldig skjør. Er vel mest redd å ødelegge de Har sett på sånne tiara som går ned på panna alle noe sånt: klikk her eller denne: klikk her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå