Gjest Gjest_gurimalla_* Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Stedatteren min skal feire 16-årsdagen med en jentekveld hjemme hos oss. Jeg har lurt litt på å overraske henne med en liten gavepose til hver av dem, med sånt som lipgloss, en parfymeprøve (sånne små glassbeholdere), mini-utgaver av bodylotion og slikt. Tror dere det ville falt i smak? Eller blir det for barnslig for 16-åringer? Både hun og vennegjengen er veldig opptatt av sminke, klær, hud osv. Hvis dere tror dette kunne vært en god idé, hvilke produkter ville dere prøvd å få tak i? Hva liker jenter på den alderen der? Og er det noen som har tips om hvordan man kan få tak i noen sånne prøveprodukter uten å blakke seg?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Spør på mote.no. Takk, men jeg har ikke lyst til å registrere meg der. Får ikke skrevet der som gjest.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Det trorjeg blir kjempemorsomt for jentene. Gjorde noe lignende for datteren min, og saa leide jeg inn en supersminke dame. Og hun laerte dem aa bruke sminke, hudpleie og saa sminket hun alle jentene foer de gikk ut. Riktignok var de 17, men 16 er ikke saa langt unna.
mari4ever Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Det trorjeg blir kjempemorsomt for jentene. Gjorde noe lignende for datteren min, og saa leide jeg inn en supersminke dame. Og hun laerte dem aa bruke sminke, hudpleie og saa sminket hun alle jentene foer de gikk ut. Riktignok var de 17, men 16 er ikke saa langt unna. det tror jeg hadde vert genialt:) er bare 18 selv og ville syns det var kjempe kjekt:)
Rexina Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Det hadde jeg også likt, og jeg er 20.. Så lenge de er interessert i sminke og hudpleie, vil de synes det er koselig, og gøy.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Er 18 og jeg hadde likt det utrolig godt! Samme hvilke produkter det hadde vært, egentlig, bare det hadde vært sminke, kremer osv
Mangomadness Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde likt det kjempegodt! Og jeg fyller 16 om litt over 2 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå