Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Alle her snakke jo om de gode og deilige parfymene, så nå ,synes jeg det var på tide og få vite om deres "verstinger"! Her er i allefall mine: Chanel no5 Opium-yves saint laurent Angel innocent-Thierry Mugler Angel-Thierry mugler
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #2 Skrevet 13. april 2002 Hei. Jeg posta visst dette innlegget to ganger, så hvis noen vil svare, svar på det andre??? Sorry....
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Agent Provocateur syns eg stank! Fekk ein prøve på et parfymeri.
Nausicaä Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 - DKNY eple-serien - DKNY Woman - Ekstremt søte parfymer som Hillary Duff, Britney Spears og Escada - Tunge parfymer som Chanel no5 (blir bare for mye for meg) - Den nye til Jean Paul
hjertesukka Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Enig i Chanel no 5 og Opium. De er grusomme. Ellers reagerer jeg mest på stanken av "billig" parfyme.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 -"Beautiful" fra Estee Laudeer -"Kenzo perfume" fra Kenzo -"Jadore" fra Christian Dior -"Miracle" fra Lancome -"With love" fra Hilary Duff -"Narcisse" fra Chloe -"The one" fra Dolce & Gabbana - og sist men ikke minst den røde fra Dolce & Gabbana (tror den bare heter "Dolce & Gabbana perfume")
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Jean Paul Gaultier, den damekroppen Giorgio Beverly Hills Versace Bright Crystal og stort sett alle andre parfymer som betegnes som "friske og lette" og som lukter som Glade romduft. Chanel No.5 og Opium er nydelige parfymer etter min smak, men må brukes i moderasjon og ved rett anledning, selvsagt.
Rosalie Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Enig i Chanel no 5 og Opium. De er grusomme. Ellers reagerer jeg mest på stanken av "billig" parfyme. Jeppjepp, helt enig i dette. Chanel No 5 lukter såpe på meg, og Opium kaster jeg opp av.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Kate Moss - Kate. Har den desverre stående
Gjest Annen gjest Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Jean Paul Gaultier, den damekroppen Giorgio Beverly Hills Versace Bright Crystal og stort sett alle andre parfymer som betegnes som "friske og lette" og som lukter som Glade romduft. Chanel No.5 og Opium er nydelige parfymer etter min smak, men må brukes i moderasjon og ved rett anledning, selvsagt. Enig! Det er en grunn til at de er klassikere,og fortsatt blandt verdens mestselgende parfymer så lenge etter at de kom i salg..
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Jennifer Lopez sine og Naomi Campell sine. Jadore blæh Daisy Vanderbilt Opium Kenzo amore Noen fra Estee Lauder. Kommer sikkert på flere senere. Men liker godt noen som er nevnt som noen ikke liker, som Angel og The One.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 En av de aller verste herreparfymer gjennom tidene må vel være "Old Spice Classic". Burde defineres som et prevensjonsmiddel..
hjertesukka Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 En av de aller verste herreparfymer gjennom tidene må vel være "Old Spice Classic". Burde defineres som et prevensjonsmiddel.. Helt enig. Det lukter gammelmann lang vei.
Parfumfreek Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Har noen verstinger jeg også. Vil ikke påstå at de er verst, men jeg føler det ubehagelig å kjenne dem rundt meg. Elizabeth Arden - Red Door Elizabeth Taylor - White Diamonds Vanderbilt Angel Giorgio Beverly Hills Gucci - Gucci Det er sikkert flere også. Synes forøvrig at Opium og Chanel no. 5 er flotte dufter med klasse over seg. I riktig mengde, og på rett person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå