Gå til innhold

Hårfjerning

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Jeg fjerner håret i bikinilinjen ++ med hårfjerningskrem. Det fungerer helt fint, blir glatt og klør ikke etterpå, i motsetning til barbering.

Nå kunne jeg tenke meg å fjerne håret rundt kjønnsleppene også, men jeg får det ikke helt til...

Synes det er "skummelt" å barbere akkurat der + at det blir nuppete og klør - ikke får jeg det ordentlig til heller - noen hår er jo helt inne på slimhinnene og der tør jeg ikke barbere. Hårfjerningskrem kan vel ikke brukes der så nær innpå slimhinnene?

Hva er den beste måten å fjerne hår i det området på?

Videoannonse
Annonse
Gjest GotteriMannen
Skrevet

Stakkars deg. Ikke driv og styr så fælt med dette. Underlivet ditt blir bare stygt hvis du fjerner alt.

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet
Stakkars deg. Ikke driv og styr så fælt med dette. Underlivet ditt blir bare stygt hvis du fjerner alt.

Hehe! Jeg hadde ikke tenkt å ta bort alt - bare det under i tillegg til å la det være igjen en trekant.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan andre gjør det. Jeg vet mange tar bort det under, men synes ikke jeg får helt dreisen på det selv.

Skrevet

Jag föredrar att vaxa, det kan göra lite ont första gången men det brukar bli bättre efter någon gång :) men sen beror det på hur stor smärttröskel man har också ;)

ett annat plus när man vaxar är att håret blir mycket "finare", mjukare och tunnare.

Skrevet

Men for all del !! ikke voks det selv.. det gjorde jeg förste gangen jeg testa det ut, det gjorde vondt i flere dager, å huden flasset på musa og huffameg aldri igjen..

Jeg barberer alt sammen, det gjör ikke så vondt som man skulle tro.. ikke rundt slimhinnene heller.. kjennes knapt, bare ikke skjær deg ;p

Skrevet

Aj... :)

Nej, inte gör det själv om det är första gången/gångerna!

Jag gick till en studio och gjorde det flera gånger innan jag provade på det hemma själv. Då har man blivit van med känslan och smärtan, och observerat sättet de gör det på...

Skrevet

Jeg barberer under der, faktisk mindre plager når jeg barberer under enn på bikinilinja, der får jeg bare slike røde prikker, og nei, det blir ikke bedre av å bruke unirens.. Epilerer bikinilinja nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...