Gå til innhold

Kjøttdeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg billigst kjøttdeig nå denne uken? Så at rema 1000 hadde det til 24,90 (400g) på lørdag, men jeg synes å ha sett at det koster 19,90 på en eller anna butikk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema har også kyllingkjøttdeig til 20 kroner!

Skrevet

Har ikke rema frossen til 20 da?

Skrevet

Anbefaler ikke noen å kjøpe den kjøttdeigen der. Huff. Stinker hy i helvete og er laget av kyllinger som har blitt skåldet levende. Suit yourself! Da bør en heller spandere på seg et par kroner for å kjøpe Prior sin. De har iallefall litt mer humane måter å ta livet av dyrene på, i tillegg til at kvaliteten på kjøttet er bedre.

Følger du med på disse reklamene vi får i posten, så er det ekstremt ofte tilbud på kjøttdeig. I to uker nå har det vært 2 pk god og mager-kjøttdeig fra Gilde på rimi, til 39 kr! Et kupp!:)

Gjest nalle-maja
Skrevet

Tror det var den jeg laget kyllingtaco av, har aldri smakt verre :snurt:

Skrevet

den kyllingkjøttdeigen fra Rema luktet h******. Brukte den i går da jeg lagde taco, og kjøttdeigen tok også lite av krydderet til seg..

Men det luktet seriøst sur fisk mens jeg stekte kjøttdeigen.. Nei takk, neste gang blir det kjøttdeig av svin.

Tror Coop har billig kjøttdeig av svin? 20 kr elller noe.

Skrevet

Coop har fast lavpris på kyllingkjøttdeig fra Piror til 20 kr.

Skrevet
Men det luktet seriøst sur fisk mens jeg stekte kjøttdeigen.. Nei takk, neste gang blir det kjøttdeig av svin.

Urk - antagelig fordi de forer kyllingene med fiskemel. Man kan merke fiskesmak av billige egg også. Vet liksom ikke helt om det er verdt det å spare de kronene. Men det er lurt å være på utkikk etter tilbud på bedre produkter selvsagt, jeg er økonomisk av meg jeg også (både av nødvendighet og vane), selv om jeg ikke kjøper fiskekyllingkjøttdeig. Da spiser jeg heller kjøtt og kylling sjeldnere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...