Gjest Cathena Skrevet 13. oktober 2008 #1 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bestilte igår, òg vil så gjerne ha det jeg bestilte innen fredag. Noen som vet om de er kjappe på leveringen? De hadde alt på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det ingen som har bestilt derfra? Første gang for meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mk Skrevet 13. oktober 2008 #3 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei, Tror det pleier å ta opp mot to uker... Tror iallefall ikke du har det til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opal Skrevet 13. oktober 2008 #4 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har bestilt derfra to ganger nå i høst, og begge gangene var varen sendt etter et par dager. Jeg ble overasket over at det gikk så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 14. oktober 2008 #5 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men hvor mangen dager gikk det før du hadde det i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 14. oktober 2008 #6 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men hvor mangen dager gikk det før du hadde det i posten? Med meg tok det 3 uker.. Ble feilsendt først. Var mye rot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 14. oktober 2008 #7 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg får vel bare gi opp håpet om at jeg får det innen fredag...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2008 #8 Del Skrevet 15. oktober 2008 De gangene jeg har bestilt en fredag eller lørdag ettermiddag, har jeg hatt klærne hos meg i slutten av uken etter.. Tror det kanskje kommer litt på hvor i landet du bor i forhold til det stedet de sender ut varene fra.. Men for min del har det ikke tatt særlig mye lenger en en liten uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 16. oktober 2008 #9 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hos meg har det alltid kommet tidligere enn 5-10 dager....og jeg har bestilt veldig mange ganger derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå