Gjest Nytende Mann Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er en mann som er i parforhold, vi har snart rundet 10 år sammen. Men jeg har slik behov for å onanere endel alene allikevel. Er dette unormalt, og bedrar jeg dama for hyrdestunder?
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke i mine øyne. Hos oss så onanerer vi når vi føler for det. Jeg blir opphisset av å vite at hun har kost med seg selv mens jeg har vært borte f.eks.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke i mine øyne. Hos oss så onanerer vi når vi føler for det. Jeg blir opphisset av å vite at hun har kost med seg selv mens jeg har vært borte f.eks. Enig! Runk i vei. Ikke utroskap det der.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Det blir vel først et problem når onanien kommer isteden for sex.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Det blir vel først et problem når onanien kommer isteden for sex. Øh.. Ja det bør den selvsagt ikke gjøre. Skjer det så er det jo helt andre problemer ute og går. Det beste er jo onani sammen. Da lærer man mye av hva den andre liker / vil.
gluggen Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Det virker som dette er veldig forskjellig og ingenting er vanelig.
Hinata Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 For min del så er sex med meg selv og sex med en annen to vidt forskjellige ting, og noen ganger kan det være deilig å få en orgasme uten "å måtte tenke på noen andre". Pleier å onanere noen ganger for å få sove, og da er det jo greit at det går fort og radig
Gjest Alabama Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Onanerer selv om jeg har kjærste. For min del medfører det ikke mindre sex med kjærsten, heller tvert imot. Blir bare superkåt og gleder meg til han kommer hjem..
Stefan Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Så lenge onanien ikke går ut over sex med partner, så har det ingen ting å si. Og man holder jo bare små'n i trening....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå