Gjest imli Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Når jeg vasker ulltøy som ullsokker og ullundertøy i maskinen, synes jeg ikke det blir helt rent. Spesielt ikke sokkene! Bruker Milo vaskemiddel og ullprogrammet på maskinen (30 eller 40 grader). Noen som har noen geniale råd?
rabagast Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vasker faktisk ullsokker på 60. Ikke at jeg skal anbefale andre å gjøre det, men sure sokker på 40 blir jo ikke rene...
Gjest Gjest_lovis_* Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Har nesten gitt opp hele ullprogrammet jeg. Med barnehagebarn som gjerne springer rundt i kun ull, er det nesten garantert at det ikke blir rent på ullprogrammet. Så her går det med Milo på kortprogam. Blir renere da synest jeg. Flekker går jeg over med ullsåpe først.
Lavalampe Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis det er flekker kan du prøve med oksegallesåpe. Ellers foreslår jeg å velge ulltøy med farge på, lyst ulltøy blir kjipt uansett, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå