Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Går det ann å finne brukbare dongeribukser på fretex, jeg er litt blakk for tiden. Er det noen av dere som har gjort brukbare funn, eller et skikkelig kupp?
Gjest Tanita Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Har aldri handlet der selv, men hørt om mange som har funnet mye fint. Og jeg selv sender masse klær til fretex som er brukbare og knapt brukt - noe pga at de er blitt for små, noe pga at de bare blir liggende i skapet. Så ja, jeg tror det er mulig å finne brukbare jeans der.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Flere Fretex-butikker har veldig godt utvalg av dongeribukser, de er til og med ofte sortert etter størrelser og tildels merker.
Gjest Bond Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har selv funnet en del gode ting fra loppemarkeder og fretex, synes man kan ofte finne ting man ikke finner i butikkene, og gjerne noen litt tøffe retroaktige ting, men man må ha litt flaks. Det skjer jeg har funnet flere kule ting, og det skjer at jeg finner ingenting som kler helt. Man er jo litt avhengig av å finne ting i riktig størrelse i tillegg til at fasongen og fargen er riktig. Jeg har gjort en del skikkelige kupp, ja, tror beste var når jeg fant et Ralp Lauren ullskjørt (sånn klassisk og tidløs og utrolig myk og fin) for 20 kroner eller noe sånt. Når det gjelder jeans, kan jeg anta at det nok enklere å finne noe fra fretex, der er man litt mer avhengig av variasjoner i størrelser og sånt (dvs det er litt mer en bare S-M-L). Men når det gjelder andre ting, synes jeg at man kan finne flere morsomme/kule/interessante ting på loppemarkeder enn på Fretex. Lykke til! Det er helt sikkert verdt å prøve! Det finnes mange som kjøper klær de aldri bruker, så sjansen er ganske stor for å finne noe ubrukt også.
Gjest grønnfi Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Fretex er iferd med å prise seg ut. Ofte får man samme klær billigere på salg i butikken. Prøv heller å ha bytte kveld med venninner. Gøy, billig og du kan drikke litt vin mend du holder på :gjeiper:
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Tråden er ryddet for spam. Ms. Raggsokk, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har funnet skikkelige merkeklær av jeans på fretex jeg, så ta deg en tur Fant victoria beckham jeans til 80 kr der.
Sporty Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Jeg handler både fra Fretex og loppemarked. Elsker klærne fra Fretex, finner masse kupp og ikke minst veldig fine ting som er mote idag. Elsker også å skille meg ut og vite at det faktisk er bare jeg som har "det" plagget. Fikk også en veldig fiin hvit blazer fra bestemor. Hun hadde spart den i loftet. Har fått sååå utrolig mange kommentarer på den. Selv fra fremmede jenter ute i byen. På loppemarkedet er det mest interiør som teller! Nesten alt av detaljer hjemme er derfra. Og mange av mine nærmeste har spurt om jeg kunne "designe" deres hus. Ikke noe tull. Så min tips er: Ikke gå glipp av loppemarkedene! Man vet aldri hva man finner derifra.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har donert en god del klær fordi jeg ikke orker å styre med å selge de på finn. Ganske fine klær også, som jeg enten har slanket meg ut av eller spist meg ut av? Haha. Ja. Etter flere år med jojoslanking ble det nå en gang slik. Sendte blant annet inn en nesten ubrukt Levis bukse fordi den var for liten. Så er du heldig finner du noe!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Jeg har donert en god del klær fordi jeg ikke orker å styre med å selge de på finn. Ganske fine klær også, som jeg enten har slanket meg ut av eller spist meg ut av? Haha. Ja. Etter flere år med jojoslanking ble det nå en gang slik. Sendte blant annet inn en nesten ubrukt Levis bukse fordi den var for liten. Så er du heldig finner du noe! I Oslo er det vel fler bruktbutikker. Er der en som selger finere kjoler?
Klematis Skrevet 12. juli 2011 #11 Skrevet 12. juli 2011 Jeg har kjøpt en helt ny G-Star Raw bukse på loppemarked til 30 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå