Kaffeavtalen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har en laptop uten numerisk tastatur. Nå har jeg skaffet meg et for å koble til USB, men når det står på så virker også det numeriske som ligger i hovedtastaturet. Hvordan kan jeg slippe unna å slå av og på nummertastaturet for hver gang jeg skal skrive på bokstavtastaturet? Kan legge til at jeg har et EmTec. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
r2d290 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prøvd å trykke på "Num lock"-knappen? Den skal aktivere numerisk tastatur, så du kan skrive tall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er jo når denne står på at jeg får opp tallene som ligger i hovedtastaturet også i stedet for bokstavene der. Så problemet er jo at jeg hele tiden må slå av og på num lock etter hvilket tastatur jeg skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå