Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd det? Hvor gamle var dere?

Jeg er forelsket for 2. gang i mitt liv, begge gangene ved første blikk oss i mellom. Trodde dette bare var noe man opplevde som ung.

Blir ikke de forelskelsene som man gradvis får, like sterke som de "pang"-forelskelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har akkurat skjedd meg nå. På lørdag møtte jeg en som det sa pang med. Tror og håper det sa pang for han også. Vi skal snart møtes igjen og jeg går rundt og er kjempeforelska, etter å ha snakka med han èn kveld. Trodde ikke det var mulig men. kan jo ikke garantere at det blir noe mellom oss, men litt morsomt at du nevnte det nå. Jeg er 25 og han er 33.

Min forrige kjæreste ble jeg mer gradvis forelska i, og jeg tror jeg aldri var så intenst forelska i han noen gang som det jeg er nå. Sykt.

Hilsen forelska meg

Skrevet

Jeg har opplevd det;D Eller, jeg vet ikke om det var forelskelse fra første blikk, men helt klart en tiltrekning som jeg ikke helt klarer å beskrive.

jeg var på en badestrand med ei venninne, vi lå rett ved en brygge og var på vei mot den for å hoppe uti vannet. På andre siden av brygge sto en gutt med ryggen til og akkurat da han snudde seg og så på meg fikk jeg en helt merkelig følelse, det var merkelig, men utrolig deilig.. På den tiden var jeg bare 14 år og han var 18. Vi Hadde 2 herlige uker på stranda den sommeren.

3 mnd senere var vi et par og har vært det siden. Nå er vi 18 og 22, samboere og forlovet. Noen synes sikkert det er tidlig, men jeg er ganske sikker på at vi er ment for hverandre..

Skrevet

Jeg husker fortsatt det øyeblikket jeg først så han jeg er kjæreste med nå. Tiltrekning fra første øyeblikk. To minutter etterpå skravla vi hull i hodet på våre felles venner. Aldri opplevd maken til connection.

Vi ble vel egentlig sammen omtrent den dagen. Og han var da 30, jeg 28.

Skrevet

Jeg har opplevd forelskelse ved første blikk. Vi var begge i 30-årene, og har nå vært sammen i tre år. Bor sammen, planlegger barn sammen. :)

Skrevet

Det har skjedd meg en gang - dvs det skjedde ham, mens jeg ble forelsket etterhvert. Han var nesten 50 da det skjedde, så det har nok ikke noe med ungdom å gjøre.

Skrevet

Nei kan ikke huske å ha opplevd det berømte "klikket" ved første øyekast. Men jeg har en rar opplevelse fra et annet land. Jeg gikk på gata med noen lokale venner, da jeg så en mann komme på andre sida av gata. Øynene våre møttes og jeg kunne ikke se bort. Han skrådde rett over gata mens han hele tiden holdt blikket mitt. Da han kom nærmere smilte han og rakte fram armene som jeg automatisk gikk rett inn i. Han klemte meg skikkelig før han slapp og vi begge gikk videre! Aner ikke hva det der var for noe, vennene mine trodde jeg kjente ham...

Skrevet

Selvsuggesjon og selvbedrag for å forklare seg selv er jo ganske vanlig. Det å forelske seg i folk man ikke kjenner, bare på et blikk, - jaja, - noen må vel det og.

Skrevet

Jeg ble forelsket ved første blikk en gang da jeg var drøyt 20. Selv om jeg fremdeles kan bli betatt flere ganger i året, må jeg nå pules, spises og lees forelsket. Litt trist egentlig. Men jeg trror ikke det er noen forskjell på intensiteten når forelskelsen først er der.

Skrevet
Jeg ble forelsket ved første blikk en gang da jeg var drøyt 20. Selv om jeg fremdeles kan bli betatt flere ganger i året, må jeg nå pules, spises og lees forelsket. Litt trist egentlig. Men jeg trror ikke det er noen forskjell på intensiteten når forelskelsen først er der.

i den rekkefølgen????

Skrevet

Ja, det skjedde da vi var i begynnelsen av 20-årene. Nå nærmer vi oss midten av 30-årene og det har holdt så langt.

Skrevet
i den rekkefølgen????

Ja. Av prinsipp spiser jeg ikke en dames mat eller ler av vitsene hennes før jeg har pult henne.

Skrevet
Ja. Av prinsipp spiser jeg ikke en dames mat eller ler av vitsene hennes før jeg har pult henne.

Hvis du puler, kan jeg godt forstå den rekkefølgen. Har du prøvd å elske noengang, med hjerte, sjel og kropp i skjønn forening? DET er dynamitt det!

Skrevet (endret)
Hvis du puler, kan jeg godt forstå den rekkefølgen. Har du prøvd å elske noengang, med hjerte, sjel og kropp i skjønn forening? DET er dynamitt det!

Ja, jeg har prøvd den eksplosive blandingen mange ganger. Og det har alltid endt med ett eller to sprengte hjerter.

Endret av Gus
Skrevet
Ja, jeg har prøvd den eksplosive blandingen mange ganger. Og det har alltid endt med ett eller to sprengte hjerter.

Oi.... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...