Spirito Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leter etter borrelås med lim på baksiden, industritypen med sterkere lim. Vet det er noe som heter 3M, men finner ikke dette (eller noe liknende) i butikkene her i byen. Er det noen som vet om noen som fører dette på Østlandet?
Christal Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Er det disse du tenker på? 3M dual lock Her kan du se hvor du kan få tak i slike: 3M produkter - industritape og lim
TiaMaria86 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Sambo kjøpte slike på en jernvare handel her om dagen, tror det var bygg eller jernia
Spirito Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Sambo kjøpte slike på en jernvare handel her om dagen, tror det var bygg eller jernia Takk! Jernia har jeg ikke prøvd ennå, skal sjekke der! Hva jeg skal henge opp er vel heller irrelevant, så lenge jeg vet hva jeg trenger.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hva jeg skal henge opp er vel heller irrelevant, så lenge jeg vet hva jeg trenger. Jo, det er svært relevant hva du skal henge opp fordi det har betydning for hvilket lim jeg ville anbefalt deg å bruke. Er det snakk om en viss tyngde holder ikke limet på borrelåsen uansett. Men nok om det, du får gjøre som du vil. Å hjelpe folk med en sånn innstilling har likevel ikke noe for seg.
TiaMaria86 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Her brukte han en spesial lim som han også skaffa seg fra jernvarehandelen, hengte opp ett SKIKKELIG tungt skap av alle ting, trodde aldri det skulle holde, men jammen
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Her brukte han en spesial lim som han også skaffa seg fra jernvarehandelen, hengte opp ett SKIKKELIG tungt skap av alle ting, trodde aldri det skulle holde, men jammen Hengte han opp skapet med borrelås? Det er i grunnen utrolig hvor mye borrelås tåler, bare man bruker et annet lim enn det selvklebende tullet som er på.
TiaMaria86 Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Hengte han opp skapet med borrelås? Det er i grunnen utrolig hvor mye borrelås tåler, bare man bruker et annet lim enn det selvklebende tullet som er på. Ja, utrolig nok.. Jeg ba ham skru det opp, men han nektet å lage hull eller noe annet i det, vist nok en eller annen antikk sak, så han limte rett og slett bare på en borrelås, men ikke med det limet som var på. Fikk en skikkelig hard sak på jernvare handelen, og dermed hengte opp skapet. Hehe det er tungt som bare det, og i nesten 2 dager satt jeg bare der og såg på det og forventet at det kom til å deise i gulvet og knuse hele parketten any time
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, utrolig nok.. Jeg ba ham skru det opp, men han nektet å lage hull eller noe annet i det, vist nok en eller annen antikk sak, så han limte rett og slett bare på en borrelås, men ikke med det limet som var på. Fikk en skikkelig hard sak på jernvare handelen, og dermed hengte opp skapet. Hehe det er tungt som bare det, og i nesten 2 dager satt jeg bare der og såg på det og forventet at det kom til å deise i gulvet og knuse hele parketten any time Har hengt opp ganske tunge ting med borrelås jeg også, men ikke i nærheten av skapet deres da. Cluet er riktig lim på baksiden.
TiaMaria86 Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Har hengt opp ganske tunge ting med borrelås jeg også, men ikke i nærheten av skapet deres da. Cluet er riktig lim på baksiden. Ja riktig lim er alfa og omega, uten det ville ikke låsen holdt dette rukkelet oppe i det hele tatt... Heldigvis har sambo greie på lim og slikt, ikke helt for meg som mer enn en gang har klart å lime meg fast i bordplata, ark, bøker o.l i ett uoppmerksomt øyeblikk ved handtering av superlim
susanne_89 Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 du kan kjøpe borrelås med lim på kid eller princess, der kjøpte vi i sommar, men du må ha skikkeleg lim på baksida eller så heng det ikkje..
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg leter etter borrelås med lim på baksiden, industritypen med sterkere lim. Vet det er noe som heter 3M, men finner ikke dette (eller noe liknende) i butikkene her i byen. Er det noen som vet om noen som fører dette på Østlandet? Hei. Jeg har akkurat bestilt 25 m med borrelås på nett. Kommer an på hvor mye du skal ha. Panduro hobby har ruller med selvklebende borrelås, men kun 1,25 m pr. rull. Skal du ha mye blir dette dyrt. Ellers kan du søke på stof og stil as. de har både 20mm og 50mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå