Gjest Elsa Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal sannsynligvis inn til laproskopi om en kort stund pga en STOR cyste vi fant i dag. Den er omtrent like stor soml ivmoren min. I tillegg har jeg en litt mindre som jeg har hatt i ett og ett halvt år, og en muskelknute ved høyre eggstokk. Vi prøver samtidig å bli gravide. Gyno. mener at cystene ikke har noen virkning på min fruktbarhet. Eller har det det? Har så lange sykluser,( ca 40 dager) og tror kanskje jeg ikke har eggløsning. Lurer på om noen har noe erfaring med dette, kanskje ble gravid etter en laproskopi? eller at ting løste seg evt? Jeg er ikke gravid nå, og kommer heller ikke til å være det når laproskopien blir utført,for skjønner jo at det ikke går;) Og om du noen vil dele om andre opplevelser rundt dette så er det også fint=) mvh
Gjest Fisk73 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo mange ting som kan være årsaken til at man ikke blir gravid... Jeg har selv vært til både laproskopi og hysteroskopi, og det er ingenting å grue seg for hvertfall Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå