Gå til innhold

stripper på utdrikkningslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er smak og behag.. jeg synes at de som planlegger et utdrikkningslag bør ta hensyn til brudens ønsker og personlighet.. nå er jeg en veldig spontan person som synes det bare er moro å drite seg ut.. men jeg ønsker også litt av det du sier: profesjonell danser, gå til fotograf, spise en flott middag.. likte kjempe godt idèen om å lage en video med hilsener! den var super! å bli sminket av profesjonelle er ikke noe for meg igjen, da både jeg og flere av gjestene driver med dette til daglig.. blir ikke så spenende da på en måte..

Selvfølgelig skal man ta hensyn til brudens ønsker og interesser, og det finnes jo uendelig med ting man kan gjøre! For folk som ikke har noe imot litt utdriting, så er det jo bar å kjøre på! :) Om man er litt mer sjenert og tilbakeholden kan det fort utvikle seg til å kun bli ubehagelig, og det er vel ikke i brudens interesse ;)

Men som du sier, smak og behag! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet
Jøss, det må ha noe med omgangskrets å gjøre.

Jeg har vært i en del utdrikkingslag de siste årene og har hverken opplevd eller aldri hørt om noe lignende.

Jeg kun hørt om ett eneste utdrikningslag i min (fjerne) omgangskrets hvor det var mannlig stripper, og det var på begynnelsen av 90-tallet. Er det noen her som har vært på et utdrikningslag med stripper? For meg er det helt fjernt, men som du sier må det ha noe med omgangskrets å gjøre.
Skrevet

Jeg har forøvrig heller ikke vært i utdrikningslag med mannlig stripper, kjenner heller ingen som har hatt det. Og ønsker ikke det i mitt eget heller :)

Skrevet
Jeg kun hørt om ett eneste utdrikningslag i min (fjerne) omgangskrets hvor det var mannlig stripper, og det var på begynnelsen av 90-tallet. Er det noen her som har vært på et utdrikningslag med stripper? For meg er det helt fjernt, men som du sier må det ha noe med omgangskrets å gjøre.

Alfri vært i og aldri hørt om noen jeg kjenner som har benyttet seg av det "tilbudet" :)

Skrevet
Alfri vært i og aldri hørt om noen jeg kjenner som har benyttet seg av det "tilbudet" :)

Giftet meg 2000 og hadde mannlig stripper

Skrevet
men jeg ønsker også litt av det du sier: profesjonell danser, gå til fotograf, spise en flott middag.. likte kjempe godt idèen om å lage en video med hilsener! den var super! å bli sminket av profesjonelle er ikke noe for meg igjen, da både jeg og flere av gjestene driver med dette til daglig.. blir ikke så spenende da på en måte..

Hvor mye er det vanlig å betale for et utdrikkingslag i din omgangskrets?

Skrevet
Ja, det tror jeg jeg ville gjort også! Og det "verste" av alt var at guttene var kjempeskuffa når hu dro, hu tok nemlig ikke av seg annet en BHen og dansa litt rundt, mao ikke noen "ordentlig" stripper engang for den prisen!

Hva slags stripper er det de forventet? At hun skulle kle av seg, gni seg oppetter mannen? Da tror jeg de burde lese seg opp om stripping en gang til.

Dessuten er det jo en no touch policy i strippebransjen som de fleste overholder. Man har ikke lov til å ta på stripperen eller noe annet.

Skrevet (endret)
Hva slags stripper er det de forventet? At hun skulle kle av seg, gni seg oppetter mannen? Da tror jeg de burde lese seg opp om stripping en gang til.

Dessuten er det jo en no touch policy i strippebransjen som de fleste overholder. Man har ikke lov til å ta på stripperen eller noe annet.

De forventet ikke en prostituert om det er det du insinuerer. Det var ingen av de som hadde ønske av å ta på henne heller, de var vel klar over at det ikke er tillat + at hun hadde med seg sjefen sin.

De forventet ei som danset, og kledde av seg. Det er ved det en stripper får betalt for å gjøre? Hun danset litt og kledde av seg ett plagg av det hun hadde på når hun kom dit.

Endret av MaiL
Skrevet

Det er jo ikke nødvendigvis snakk om både/og her da ;)

Skrevet

er usikker, kommer veldig an på vennekretsen.. er det mange studenter som skal være med så prøver vi å legge prisen ganske rimlig slik at alle faktisk har råd til å møte opp.. men ca 400-500 kr er det vi legger ut hver.. kommer også an på hvor stort utdrikkningslaget er..

men vi pleier å dekke drikke, mat, undeholdning, kostyme, evt aktiviteter (som massasje, time med danselærer, spa besøk, o.l.)

hva er vanlig i din vennekrets da..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...