Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære har et veldig godt forhold til sin mor, men etter at vi har fått flere barn, er dette forholdet blitt mye tettere, noe som har begynt å skremme meg litt. De snakker sammen på telefonen hver dag, og hun begynner å få større og større innflytelse på hverdagen vår. Han idealiserer henne og familien sin veldig, og det er forbudt å si noe som kan tolkes negativt om dem, men selv snakker han nedsettende om meg til sin familie. Dette gjør at det er nesten håpløst å snakke med ham om det, jeg ønsker at han skal være mer støttende og engasjert i vår familie og hvordan vi har det og ikke forsøke videreføre alt moren forteller ham til oss. Har til tider bare lyst til å kaste ham ut, når jeg ikke føler at han ikke verdsetter meg som jeg er, og konfliktene oss i mellom blir ikke lettere når moren står bak ham og støtter ham blindt i hva det skal være, om det er en personlig sak mellom oss eller videreføring av hennes idealisme over på vår familie.

Håper noen kan hjelpe meg og løse dette! Er jeg bare sjalu eller er noe jeg kan gjøre for å åpne øynene på mannen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krever respekt fra min familie. Å snakke nedsettende om meg til andre, er helt uakseptabelt! Hvis min samboer hadde oppført seg sånn som dette, hadde han fått beskjed om å skjerpe seg, eller flytte hjem til mamman sin.

Skrevet (endret)

Det blir selvfølgelig ikke god stemning ut av det.

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...