foxie Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 I dag var jeg å hentet ringene våre..........Leverte de til ny gravering og opppussing.De ble veldig fine...men........ Disse har jeg arvet av mine besteforeldre, og har veldig stor affektsjons verdi for meg, min forlovede setter også like stor pris på dette. :cry: Hadde tenkt til å beholde datoen i ringene etter bestemor og bestefar, men de har gullsmeden pusset ut.. liten misfoståelse. De tilbød seg selvfølgelig å gravere på nytt..men det blir lissom ikke det samme......Synes jeg har hatt endel uheldige hendelser nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Så synd! Dere får tenke på at et sted inni der står det en usynlig dato - som bare dere vet om Jeg tror det fører veldig mye glede med seg å planlegge et bryllup. Og med glede følger det ofte sorg (eller problemer da). Jeg synes alle har fått sin dose (dosen varierer dog). Men vi blir vel alle gift i enden, selv om skoene ikke kommer, kokka slutter, kjolen er forsinket/feil, feststedet brenner ned eller hva som måtte skje. 86,5 timer igjen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå