Gå til innhold

Til dere som bruker papir og ikke håndkle på spinning

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maritaa_*
Skrevet

Jeg har lagt merke til at mange drar ut ti papirtørk fra beholderen inne i spinningsalen før de setter seg på sykkelen. Papiret brukes til å tørke svette underveis i timen.

Hvorfor bruker dere ikke håndkle? Så mye mer miljøvennlig enn å sløse masse papir hver eneste time. Jeg oppfordrer alle til å bruke håndkle heretter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også sett flere ganger. Jeg bruker alltid håndkle, mest fordi jeg ikke ser poenget med å bruke masse papir hver gang, men også fordi det må være deiligere å tørke seg med håndkle enn papir.

Gjest Tigress
Skrevet

Det er nok mest fordi folk gløymer å ta med ein ekstra handduk.

Skrevet
Det er nok mest fordi folk gløymer å ta med ein ekstra handduk.

Signert.

• 1 måned senere...
Skrevet

tror ikke d gjelder alle... jeg ser mange gjengangere som bruker bare papir...:S

Skrevet
tror ikke d gjelder alle... jeg ser mange gjengangere som bruker bare papir...:S

Hørt om glemske personer? Jeg for min del glemmer enten dusjsåpe eller shampo hver eneste gang.... klarer ikke få med begge deler enda både shampoen og dusjsåpen hentes på badet når jeg pakker....

Men sikkert også noen som ser på det som et stort bry å ta med et håndkle som vaskes etterpå.

Skrevet

Eg gløymde handduk sist eg var på spinning. Brysomt.

Skrevet

jeg bruker papir, men får nesten aldri bruk for det.Blir ikke så svett at det renner.Det er lavpulstimer jeg går på. Men så miljøvennlig er det kanskje ikke, har jeg aldri tenkt på..

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Personlig blir jeg ofte veldig snørrete på slike timer, særlig om vinteren, og liker og ha papir tilgjengelig for å snyte meg...

Skrevet

Jeg bruker papir hver gang. Det er fordi jeg kun tar med meg spinningskoene og vannflasken når jeg går på treningssenteret for en spinningtime. Har derfor ikke plass/gidder ikke ta med håndkle. På timer i sal med matte tar jeg håndkle med, for da har jeg bag med flere ting i.

Så jeg er miljøsvn for letthets skyld ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...