Gjest78 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg trenger virkelig å begynne å trene igjen, har vært skikkelig slapp det siste året. Tidligere har jeg trent en del intervalltrening på tredemølle, styrketrening og spinning. Men jeg sliter litt med motivasjonen, og kunne tenkt meg å prøve noe annet. Jobben har et bedriftidrettslag innen innebandy, og det høres litt gøy ut. Men de trener kun én gang i uka, og jeg kunne gjerne tenkt meg noe jeg kunne trene to ganger i uka. Fotball og håndball er uaktuelt, og det må være noe som man kan begynne med som nybegynner i Trondheim. Forslag?
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke dessverre noe svar..men vil gjerne ha tips til det samme selv! Er ganske nyinnflyttet til Trondheim, og syns derfor det hadde vært supert om det og fantes noe av aktivitet hvor man og kan bli kjent med folk Håper på svar
hjema Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 3T er et godt forslag, men det koster jo litt. Er mange gode timer der man kan slenge seg på. Spinning, step...Har senter på saupstad, rosten og flere også i byen/byåsen(som jeg ikke kommer på i farta). Eller så går det jo an å ta ei økt i uka alene? evt få med en gjeng selv? det er vel bare å lete seg frem å spørre...det finnes sikkert tusenvis av tilbud der ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå