Gå til innhold

hjelp hjelp hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_netta_*
Skrevet

Jeg og min kjære feirer 3 års forhold nå i helgen, mer korrekt lørdag, men jeg har sagt til ham at i år skal JEG gjøre noe veldig spesielt.. Helst vil jeg overraske ham både fredag, lørdag OG søndag, men nå sitter jeg virkelig fast her :S

Har nettopp fått beskjed om at min gamle kjerre trenger å fikses opp for 6000 kr på verkstedet, så penger har jeg ikke mer enn kanskje 500 kroner, hva i alle dager kan jeg fikse for det? Trenger enkle, men romantiske tips, kanskje noe hjemmelaget mat eller drikke dere kan anbefale?

Nå sitter jeg fint i det, og ber hele kvinneguiden om råd her, kom igjen og fortell meg noe smart jenter :rødme:

Hilsen den uvitende netta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel vel, har ikke jeg lurt på det samme lenge nå..

En ting kan jo være tente lys, en flaske god vin av det billige slaget, tilbringe helgen på soverommet.. ;)

Er ikke så god på dette jeg, anyone?? :)

Skrevet

Hva med noe så enkelt som en piknik i stuen. La det være mørkt og pynt opp med masse lys. Teppe puter, ost kjeks og rødvin.

Rimelig og romantiskt.

Lykke til

Skrevet

Rødvinsmiddag med tente stearinlys. Senere massasje med velduftende oljer. :)

Gjest Gjest_Ellabella_*
Skrevet

Hva med en hyttetur hvis dere har tilgang til det? Ta med god mat, drikke og stearinlys som andre har nevnt, og kose dere sammen hele helgen.

Skrevet

Ut i skogen, la mannen være mann og tenne opp bål (ta med en fire starter slik at han ikke kan feile), grill hva dere enn liker som du har laget på forhånd, drikk rødvinstoddy fra thermos og dra deretter hjem og pul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...