Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg trenger nytt av begge deler. Jeg har hatt Chanel løst og fast, men vil nå prøve noe annet. Har også hatt løst fra YSL- likte det ikke, å likte heller ikke det fra Clinique. Kom gjerne med annbefalinger. Har stt på det kompakte fra Helena Rubinstein, noen som har erfaring med det?
Gjest itla Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Når det gjelder kompakt har jeg ingen forslag (leter fortsatt etter det perfekte selv), men av løst kan jeg virkelig anbefale dette fra Chantecaille. Ikke tilgjengelig i Norge, såklart, men jeg bestilte fra eBay og fikk det til litt over 200 kr. Relativt dyrt hos HQhair, med andre ord. Pudderet er utrolig finmalt og behagelig, og synes ikke på huden. Det legger seg heller ikke noe særlig i småhårene, som jeg har irritert meg over med de løspudderne jeg har hatt tidligere. Edit: Jeg kommer nok til å teste det kompakte pudderet deres neste gang jeg trenger nytt av denslags. Endret 13. oktober 2008 av itla
rabagast Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kompaktvarianten av MAC Blot Powder er definitivt det beste pudderet jeg har prøvd noen gang. (Finnes forøvrig også som løst pudder, men det har jeg ikke prøvd og kan ikke uttale meg om...) Endret 13. oktober 2008 av rabagast
Gjest Huldali Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Kompaktvarianten av MAC Blot Powder er definitivt det beste pudderet jeg har prøvd noen gang. (Finnes forøvrig også som løst pudder, men det har jeg ikke prøvd og kan ikke uttale meg om...) Vet du hvordan dette kompakt pudderet er for hud som blir blank/fet utover dagen? Holder det seg matt og fint utover dagen?
rabagast Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Vet du hvordan dette kompakt pudderet er for hud som blir blank/fet utover dagen? Holder det seg matt og fint utover dagen? Hvor lenge det holder/hvor ofte man må friske opp, blir jo forskjellig fra person til person, men av de pudderne jeg har prøvd, har dette vært det mest effektive for å holde holde huden matt. Jeg klarer meg ikke uten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå