Gjest Selma200 Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Hjeeeeeeeeeeeelp!! Jeg skal være forlover om ikke mange dagene og trenger sårt noen tips om hva jeg skal ha med i talen. Har lyst til å gjøre noe orginalt. Er det noen der ute som har noen gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var forlover sist helg. Innledet med en spøk om at alle (faren og mannen) hadde snakket så varmt om denne kvinnen, så nå var det på tide at noen fortalte hvordan hun egentlig var. Hadde 3 ord som beskrev henne. Litt om situasjoner/egenskaper som belyste dette. Sa jeg ville benytte anledningen til å gi råd/formaninger til ektemannen. Litt morsomme ting om hennes sære sider. Kjekt å kunne plukke ut noe andre har sagt i tidligere taler, så følg med. Prøv å vær humoristisk. Ikke snakk deg i hjel - det skal ikke vare altfor lenge. Ikke så fryktelig original tale, men den fungerte godt, folk lo og skrøt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå... Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 ... men vet at min forlover vil lage meg en sang. grunnen til at jeg ønsker tale er at jeg føler det er mer høytidlig, og jeg vil at denne dagen skal være høytidlig for meg og min tilkomne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 ... men vet at min forlover vil lage meg en sang. grunnen til at jeg ønsker tale er at jeg føler det er mer høytidlig' date=' og jeg vil at denne dagen skal være høytidlig for meg og min tilkomne....[/quote'] Snakkes det om to forskjellige situasjoner her, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Her finner du noen nyttige tips: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=33385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå