Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forklare meg, ville bare ha det ut. Jeg har ingen problem med å ha sex med en fremmed, ONS eller noe slikt, jeg tilknytter meg ingen følelser, og det gjør meg rett og slett ingenting. Føler meg litt som en mann, selv om jeg kanskje kan ha litt mer spørsmål etterpå. Får jeg sjansen til å få sex, så har jeg ikke noe imot å bare gjøre det.

Ja jeg vet jeg er billig, horete eller hva dere andre nå mener om det, men slik er det bare, og jeg vil bare vite om noen andre har det på samme måten, eller om jeg burde få hjelp for dette eller.. uff blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du egentlig sier er at du er redd for nærhet. I tillegg plages du etterpå av dine ONS. Jeg har møtt noen slike jenter og uten å moralisere, kan jeg trygt si at de har hatt problemer med å takle følelseslivet sitt. Jeg har opplevd de som programmerte roboter som blir skremt av en mann som prøver å forstå hva som er bak fasaden.

Sikkert klokt av deg å snakke med noen kompetente om problemstillingen.

Skrevet

Hva er galt med å ha sex/ONS med fremmede, da? Om man liker det og ikke føler seg brukt eller føler at det er feil, så skal man da bare kjøre på og nyte sexen?

Skrevet

Du har egentlig ganske rett i det, når jeg tenker meg om. Eneste er vell bare det at jeg ikke har noe problem med å ha hatt ONS etterpå. Hadde et langt forhold som jeg trygt kan si har gjort meg slik. Egentlig vil jeg jo ha et forhold, men klarer bare ikke binde meg, blir skremt med en gang noen prøver å komme nærmere meg.

Og jo selvfølgelig kan jeg bare kjøre på og nye sex'en, og det er vell egentlig det jeg vil og, men skulle ønske jeg hadde hatt noe mer enn det også, litt nærhet :) Så kanskje jeg blir litt plagt av dette likevell.

Gjest Alabama
Skrevet
Det du egentlig sier er at du er redd for nærhet. I tillegg plages du etterpå av dine ONS. Jeg har møtt noen slike jenter og uten å moralisere, kan jeg trygt si at de har hatt problemer med å takle følelseslivet sitt. Jeg har opplevd de som programmerte roboter som blir skremt av en mann som prøver å forstå hva som er bak fasaden.

Sikkert klokt av deg å snakke med noen kompetente om problemstillingen.

Selv om du har møtt jenter som ikke vil ha noe med deg å gjøre etter en ONS, så behøver ikke det bety at disse (eller TS) har problemer med følelseslivet sitt!?

Det er mange som klarer å skille sex og følelser, men det gjør dem ikke automatiske til "kalde roboter".

Skrevet
Selv om du har møtt jenter som ikke vil ha noe med deg å gjøre etter en ONS, så behøver ikke det bety at disse (eller TS) har problemer med følelseslivet sitt!?

Det er mange som klarer å skille sex og følelser, men det gjør dem ikke automatiske til "kalde roboter".

Jeg prøvde å beskrive mine erfaringer med damer som bruker sexen til å dempe et underliggende problem. Dette kommer fra settinger der det nettopp ikke ble noe ONS og problemene avdekket. Og det har i noen sammenhenger vært særdeles klokt å få opp en vær varsomplakat for sitt indre. Tro meg!

Imidletid så moraliserer jeg ikke selv om jeg fortsatt tror det er visse forskjeller mellom menns og kvinners følelsesliv knyttet til sex.

Skrevet

Det er ingenting galt med deg. Folk er forskjellige, også når det gjelder sex. Problemet er at folk generelt er skeptiske til veldig seksuelt frigjorte personer, både menn og kvinner. De færreste ser på det som en fordel at mulig partner har vært bortpå halve norges befolkning. Man tror da automatisk at grensen for utroskap kanskje er flyttet. Derfor kan det være lurt å la fortid være fortid. Man trenger ikke vite alt om partner.

Det er mange som har problemer med å binde seg, og det har ingenting med kjønn å gjøre. Det blir beskrevet i dag som at dersom en mann og en kvinne har ONS, er det som oftest mannen som har utnyttet kvinnen. Det har kanskje vært slikt, men i dag er kvinnen veldig klar over realitetene, og har tatt seksuelt ansvar selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...