Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Kan begynne med å fortelle at det i sommer ble slutt mellom meg og kjæresten min etter et par års samboerskap. Det var han som gjorde det slutt. Etter det bestemte jeg meg for at nå skal jeg være singel lenge før jeg i det hele tatt vil tenke på å finne meg en ny en. Men den gang ei tydeligvis. Ble for en liten stund tilbake kjent med en gutt på nettby ifra en by i nærheten jeg vurderer å begynne å studere i til neste år. Jeg har vært ganske klar på at jeg ikke har planer om å få meg noen kjæreste på en stund når jeg har pratet med han, og da han tilfeldigvis skulle være i området her i helgen bestemte vi oss for å møtes og finne på noe fredagskvelden. Han kom og hentet meg og vi fant tonen med en gang, var rett og slett kjempekoselig å prate med han. Det hjalp ikke på at han var dødskjekk i tillegg egentlig. Vi dro på kino og så Fritt Vilt 2-premieren..jeg er ganske lettskremt da, og da han merket jeg ble redd første gangen tok han hånden min og holdt den gjennom hele filmen..ikke noe jeg hadde forventet egentlig, men veldig koselig iløpet av filmen begynte han også å kose med hånden min(altså stryke i håndflaten min) og klemte til flere ganger når det ble ekstra skummelt - bare for å kødde med meg såklart. I bilen på vei hjem igjen hintet han veldig på at han ville jeg skulle være med på en fest hos noen venner av han neste helg.. Senere på kvelden, da jeg var komt hjem igjen sendte jeg han en mld om at vi ikke måtte la det bli for lenge til neste gang, hvorpå jeg fikk til svar at han igrunn håpte det ble fortest mulig.. Nå til det jeg lurer på..hvordan skal jeg tolke dette?? Jeg er supersjarmert/betatt av han..og jeg vet at om jeg fortsetter å holde kontakten med han og evt. møter han igjen kommer jeg nok til å bli forelsket..det var ikke helt planen da..men jeg vil ikke gå glipp av muligheten, hvis det i det hele tatt er en mulighet for at han er interessert? Hva tror dere? Jeg vet at det er vanskelig for dere å si noe sikkert da, men jeg vil gjerne få andres synspunkt på saken da jeg ikke tør å prate med venninnene mine om dette enda..
Sørlandsmamma Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 For det første, det hørtes jo kjempe gøy ut! :D Og han virker definitivt interessert! Hvis det er kjemi der og dere liker hverandre, hvorfor ikke bare kjøre på? Ting blir jo ikke alltid som en hadde planlagt uansett Lykke til :D
Gjest TS Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det er veldig spennende..kribler skikkelig i magen Lurer bare på hvordan jeg isåfall skal gå frem videre..tenkte uansett at jeg i første omgang skal vente til han tar kontakt istedenfor å være den som kontakter han. Lurer litt på om jeg skal foreslå at vi kan finne på noe til neste helg sammen, høres det ut som en god idè? Jeg kan dessverre ikke være med på den hytteturen han foreslo, da jeg har andre planer. Vil dessuten ikke gjøre meg så altfor tilgjengelig høres dette ut som en god plan?
Gjest *Mei* Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Haaaloo! Du kan ikke planlegge når du skal bli forelsket eller at du ikke skal bli forelsket på lenge. Følelser/forelskelse kommer når du minst venter det og ofte når det ikke passer. Men vil du virkelig ikke gjøre noe?? Jeg hadde i så fall angra resten av livet, for tenk om han er 'the one'. Og sånn som du skriver så virker han jo som en utrolig hyggelig fyr og det er ikke mange av dem;) GO FOR IT!!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Du har nok veldig rett i det du skriver, siste gjest. Men jeg gjorde som jeg skrev, og allerede i går tok han kontakt med meg på msn. Vi ble sittende å skrive i noen timer faktisk, var kjempekoselig! Han var veldig på at jeg skulle være med på den hytteturen da, men det er vanskelig for meg å avlyse den selv om jeg nesten heller ville vært med på det for å se han igjen.. Har ikke så veldig god trening i å finne ut om noen er interessert i meg, men ut fra det han skriver tror jeg at jeg uten å være altfor innbilsk kan si at han sannsynligvis er det! Tror jeg skal gå for dette jeg! Jeg foreslo også at vi kunne møtes neste helg isteden, og det ville han gjerne...huff, klarer ikke slutte å tenke på han nå jeg..har jeg blitt en smule forelsket allerede muligens? :rødme: veldig spennende er det iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå