Søtpotita Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Eg har lyst på eit produkt som gjer håret volumsk! Spesielt når det er i hestehale...altså at håret som ikkje er i hestehale har litt volum... Så gi meg gjerne tips omkring gode hårprodukt som gjev flott volum og hold Helst ikkje så klissete... Danke sehr
mariab Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 osis dust it hårpulver/talkum! man pudrer litt i hodebunnen, gnir litt med fingrene, og fint matt volum! Men jeg anbefaler å teipe litt over ca halvparten av hullene på toppen, for ellers kommer altfor mye ut og håret blir litt seigt. men funker bra! ta lite i om gangen.
Søtpotita Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 osis dust it hårpulver/talkum! man pudrer litt i hodebunnen, gnir litt med fingrene, og fint matt volum! Men jeg anbefaler å teipe litt over ca halvparten av hullene på toppen, for ellers kommer altfor mye ut og håret blir litt seigt. men funker bra! ta lite i om gangen. Tusen takk for tips, mariab Dette er ikkje å finne på lookfantastic?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bestilte mitt Osis pulver fra LF. Funker kjempebra
Søtpotita Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bestilte mitt Osis pulver fra LF. Funker kjempebra Helluen, Frk. Grønn Eg tenkte på deg når eg las det, hugsar nemleg at du nemnte det. Då skal eg bestille det også Vert håret fortare feitt av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå