Gjest Gjest_silje_* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne... Men skal gjøre så godt jeg kan:) Saken er den at jeg dater en fyr som i begynnelsen var veldig interesert i meg.. Han ga seg ikke og ville ikke la meg "slippe unna"... Det endte da i at han omtrent bodde hos meg i en uke.... Vi kom veldig nære på den tiden, og snakket litt om føelser, men kom frem til at vi ikke skulle snakke for mye om det.. For ikke å ødelegge ting... Det som er mitt problem, er det at jeg knytter meg VELDIG til mennesker når jeg først får føelser. Hadde samme problem med exen, der jeg ofret ALT for ham.... Og når det da ble slutt satt jeg igjen med ingenting... Å måtte begynne helt på nytt.... Det som nå skjer er at han drar fra meg en lørdag morgen, og vi avtaler og snakkes til kvelden for å se hva vi skulle gjøre da.. Jeg skulle en liten tur bort men han viste godt at jeg var hjemme til kvelden. Den lørdagen hører jeg ingenting... Og heller ikke før sent på søndag hører jeg fra ham på msn.... Der er han ganske kald og snakker om alt og ingenting.. Ikke sånn han har pleid å være... så sier han at han skal ringe meg i kveld eller i morra...(det i seg selv, er litt rart til å være han da han alltid har villet være hos meg, og fordi han ikke hadde klart å vente med å ringe til i morra) Så nå sitter jeg her... Som ett lite spørsmålstegn, og vet ikke helt hva jeg skal tro...... Han har jo sagt så mye fint til meg... Og vi har hatt en lidenskap jeg aldri har vært borti med noen før.. Har virkelig følt at jeg har fått mer en nok respons fra ham at jeg var noe for ham... han sa jo til og med at han var på god vei til å falle for meg..... Så hva skal jeg gjøre nå....? skal jeg avvente og vente til han ringer... Og når han ringer.. skal jeg være hyggelig som ikke noe har skjedd.... Eller skal jeg ta det opp....? Vil ikke legge noe press på ham.... Og vil heller ikke ødelegge dette... derfor jeg føler jeg må trå veldig forsiktig...... Noen som har noen gode råd, så hadde jeg blitt veldig takknemlig:)
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg hadde spurt om hva som var problemet her, hadde jeg fått kjipe hurramegheisvar hadde jeg glemt hele fyren og aldri sett meg tilbake. Voksne GODE menn behandler damer med respekt og lar dem ikke sitte som spørsmålstegn;)
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har ingen gode råd, men sist jeg ble behandla sånn, var det av en som kjørte dobbeltløp uten at verken jeg eller dama hans visste om det.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Trå varsomt... vent til HAN ringer/kontakter DEG, for når han gjør det vet du at han tenker på deg og vil snakke med deg... vet at ventetiden kan være vanskelig og nervepirrende, men det er verdt det Hvis du "maser" (ikke at jeg mener du gjør det) kan du skremme han vekk... jeg snakker av erfaring her! jeg er også sånn, at jeg lett blir uendelig glad i folk... og det kan nok skremme andre litt... men; du må ikke virke helt uinteressert heller, du må finne den gylne middelvei
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Trå varsomt... vent til HAN ringer/kontakter DEG, for når han gjør det vet du at han tenker på deg og vil snakke med deg... vet at ventetiden kan være vanskelig og nervepirrende, men det er verdt det Hvis du "maser" (ikke at jeg mener du gjør det) kan du skremme han vekk... jeg snakker av erfaring her! jeg er også sånn, at jeg lett blir uendelig glad i folk... og det kan nok skremme andre litt... men; du må ikke virke helt uinteressert heller, du må finne den gylne middelvei Slike opplevelser har jeg aldri hatt så lenge fyren VIRKELIG har vært interessert i meg, og det er vel nettopp dem vi damer vil ha;)
Jade Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Stikk på kino og ha lyden av. Glem mobilen hjemme, eller bare glem å ta på lyden igjen. Svar han dagen etterpå på sms (hvis han har ringt) hvor du beklager at du ikke hørte at han hadde ringt. Hvis han ikke ringer i kveld heller, så ring han i morgen, og spør hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå