Gå til innhold

Om å date flere samtidig...?

Sørlandsmamma

Anbefalte innlegg

I USA er jo det veldig normalt, her hjemme føler jeg ikke det er det...

Kan nesten bli sett på som litt tøsete om man dater mer enn en mann om gangen.

Hva syns du?

Hva er akseptabelt her...?

Jeg driver å dater en litt, men er en annen som også har spurt meg med ut... Får nesten dårlig samvittighet bare å tenke på det, hehe ;) Men det er jo egentlig ikke noe galt i det synes jeg. Så lenge en ikke har sex med de. Hadde ikke klart å holde på med flere på en gang da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett dine egne standarder for egen oppførsel, ikke se til andre for å finne ut hva du kan og ikke kan gjøre.

Edit: Ok, da konkluderte jeg for kjapt. ;)

Endret av Top Gun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, setter jo min egen standard.

Men synes det er litt artig å høre hva andre syns og hva de selv gjør :)

Ser ikke så mye galt i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er jo det veldig normalt, her hjemme føler jeg ikke det er det...

Kan nesten bli sett på som litt tøsete om man dater mer enn en mann om gangen.

Hva syns du?

Hva er akseptabelt her...?

Jeg driver å dater en litt, men er en annen som også har spurt meg med ut... Får nesten dårlig samvittighet bare å tenke på det, hehe ;) Men det er jo egentlig ikke noe galt i det synes jeg. Så lenge en ikke har sex med de. Hadde ikke klart å holde på med flere på en gang da ;)

Pffft... kos deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det er helt i startfasen og man ikke egentlig har funnet en spesiell man satser litt ekstra på, så synes jeg ikke det gjør noe.

"treffer" jo flere interessante menn jeg også, tar en kaffe, prater, prøver å bli litt kjent for å se om det er interessant med noe mer. Så lenge jeg ikke enda har funnet ut om det er potensiale for noe mer, så har jeg ingen problemer med å takke ja til å gå på kafe dersom jeg blir bedt med.

Hva andre måtte mene om det, er deres sak.

Når det derimot har kommet hakket lenger, dithen at jeg vet at jeg liker fyren og gjerne vil se om det kan bli noe mer, så takler jeg ikke mer en en lenger. Da blir jeg bare gal og får ett stressnivå av en annen verden.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...