Ricola Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, når begynner vi egentlig med sånt da? Jeg er bare 22, men vet om flere 25åringer med flere rynker enn de burde.. Det er ikke akkurat pent. Så, når skal vi begynne? (om de egentlig hjelper er jo en annen sak, men vi liker da å tro at det finnes noen som hjelper også)
Jean Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Begreppet "Antirynk" anser jag vara missvisande och det gör att många tonåringar därför struntar i att skydda ansiktet mot UV-strålning. Själva "rynkprocessen" börjar den dagen vi föds och är helt beroende av två ting: arv och miljlö. Arvet kan vi inte göra så mycket år, däremot kan vi förbereda och skydda huden redan som unga. Jag säger såhär: 1.Antioxidanter 2.Skydd 3.Fukt Detta oavsett ålder, om man är rädd om sin hy då förstås och vill se fräsch ut långt upp i ålderdomen. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Begreppet "Antirynk" anser jag vara missvisande och det gör att många tonåringar därför struntar i att skydda ansiktet mot UV-strålning. Själva "rynkprocessen" börjar den dagen vi föds och är helt beroende av två ting: arv och miljlö. Arvet kan vi inte göra så mycket år, däremot kan vi förbereda och skydda huden redan som unga. Jag säger såhär: 1.Antioxidanter 2.Skydd 3.Fukt Detta oavsett ålder, om man är rädd om sin hy då förstås och vill se fräsch ut långt upp i ålderdomen. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Hei, har du erfaring med Dermalogica Age Smart?
Hakedunome Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 + unngå tobakk og holde seg unna solen!
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Var hos hudlege som anbefalte meg å bruke følgende produkter. 1. A-vitamin syre (retinol siden jeg er kun 28). Senere tretinoin. 2. Glykolsyre produkter 3. Solbeskyttelse 4. Antioxidant (C-vitamin) Et bra hudprogram med disse ingredisensene er tingen for en bra forebyggende og behandlende hudpleieserie!
Jean Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hammaren på spiken...! Korrekt "recept" på att få en frisk ungdomlig hy vill jag säga. Detta messar jag ofta om. Märken som har just dessa preparat är då OBAGI och MARINI med hela serier anpassade. OBAGI har tom Tretinoin, men då måste man beställa genom deras Läkare. Blir billigare att få ett recept hos din Dr. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Hammaren på spiken...! Korrekt "recept" på att få en frisk ungdomlig hy vill jag säga. Detta messar jag ofta om. Märken som har just dessa preparat är då OBAGI och MARINI med hela serier anpassade. OBAGI har tom Tretinoin, men då måste man beställa genom deras Läkare. Blir billigare att få ett recept hos din Dr. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Jeg skjønner virkelig lite av hva du skriver Jean.. Svensk er ikke min sterke side. Men jeg takker dere alle for svar!
Arwen Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 18. oktober 2008 av Arwen
girlypai Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Ja, når begynner vi egentlig med sånt da? Jeg er bare 22, men vet om flere 25åringer med flere rynker enn de burde.. Det er ikke akkurat pent. Så, når skal vi begynne? (om de egentlig hjelper er jo en annen sak, men vi liker da å tro at det finnes noen som hjelper også) jeg er 25 år, og har en venninne som begynte for tidlig med antirynke krem. hun FIKK faktisk rynker av disse- påstod hun. så hun sa at man skal ikke begynne før man er eldre med dette.. for disse anti rynke kremene er tilpasset eldre hud som har allerede rynker. (fikk hun greie på i ettertid). hun jobber i en ekslusiv kosmetikk/velvære butikk og anbefalte vanlige ansikts kremer.. med feks ginseng, e- vitamin og solfaktor beskyttelse.. biotherm og clarins har fine produkter men dette med rynker har mye med hvilken hud man har. ikke bare omstendighetene som mye sol, røyk og slik. feks min mor har veldig tykk hud, min søster har veldig tynn hud. mamma røyker og tatt endel sol. men ikke en eneste rynke, men hun har fått endel små sprengte blodkar i ansiktet som er et resultat av solingen uten beskyttelse. men alle tror hun er ihvertfall 10 år yngre enn hun er.. søsteren min har tynn hud, bruker mye solbeskyttelse uten å ligge i solen noe spessielt, men hun har masse rynker.. jeg er heldig og har fått den tykke huden. dette finner du ut ved å klype deg i kinnet. hvis det fortsatt er varnskelig, klyp andre og sammenlign sjekk www.blivakker.no (taxfree priser Endret 18. oktober 2008 av girlypai
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er 18 år og bruker en rynkekrem ("anti aging") som heter Kilda Skindiver. Jeg har ikke rynker, men jeg fikk en gratis prøve på gata, og etter å ha prøvd den klarer jeg meg ikke uten! Huden blir strammere og friskere rett og slett. Prisen er på 399, men den er verdt hver eneste krone!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 nå forsvant akkurat innlegget jeg hadde skrevet.. er 20 år og bruker også en oppstrammende krem i ansiktet. den jeg bruker er fra nivea og funker som bare det. den gir fjeset den fine konturen jeg har pleid å ha (brukes kun på kjeven). Den har også hjulpet utrolig masse på dobbethaken min. Jeg er tynn på hele kroppen men fett har en tendemns til å legge seg i ansiktet/på haken min. men er forsiktig med bruken likevel. skal jo leve lenge i dette skinnet og man vet jo aldri hva slike kremer gjør med ung hud med tanke på at de er ment for moden hud..OO fornøyd enn så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå