Cupcake Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har IP-telefoni fra Televoip? Vi hadde det før vi flyttet tidligere i år og det fungerte fint, men i det nye huset har vi internett på fiber istedenfor "vanlig", og det gjør at vi ikke har fått IP-telefonien til å virke, til og med etter flere timer på telefon med kundesupport og bytting av utstyr. Er det noen som har fått dette til å fungere? Vurderer nå sterkt å si opp kundeforholdet.
Gjest Jan N. Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Noen som har IP-telefoni fra Televoip? Vi hadde det før vi flyttet tidligere i år og det fungerte fint, men i det nye huset har vi internett på fiber istedenfor "vanlig", og det gjør at vi ikke har fått IP-telefonien til å virke, til og med etter flere timer på telefon med kundesupport og bytting av utstyr. Er det noen som har fått dette til å fungere? Vurderer nå sterkt å si opp kundeforholdet. Fant denne posten ved å google. Mistet televoip forbindelsen for 2 dager siden. Har mailet de flere ganger, support telefonen er ute av drift. Begynner og mistenke konkurs. Jan
Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 TeleVoip er Konkurs ! Det har kommet mer informasjon på hjemmesidene til TeleVoIP nå om konkursen ja, så det stemmer. Ny leverandør ser ut til å være på vei inn. Tjenesten ser ut til å fungere som normalt igjen også faktisk :-)
Kamikatze Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 (endret) Fra TeleVoips nettside: TeleVoiP har vært eid og drevet av TM Telecom Management AS. Dette selskapet er slått konkurs. Advokat *** Oslo, telefon *** er oppnevnt som bostyrer. Boet har i samarbeid med trafikkleverandøren Hafslund Telekom AS forsøkt å holde kundene skadeløse. Grunnet urettmessig innblanding oppstod det dessverre en driftsstans. Dette er nå ryddet opp i og kundene kan ringe som tidligere. Det arbeides med å få plass ny kundeservice og support for tjenesten og dette vil være i orden i løpet av kort tid. Kundene vil motta nærmere informasjon fra den nye leverandøren. ___ _ ___ At en så seriøs aktør som hafslund går inn og overtar, er jo reneste julepresangen, spør du meg. Jeg har brukt TeleVoip i tillegg til annen telefoni i en årrekke, og er i bunn og grunn fornøyd. Bortsett fra frafallet av kundeservice nylig. Men nå ser det ut til at konseptet kanskje vil bestå. Og det bør ha livets rett, for "kontantkort-telefoni" hvor man slipper fastavgifter, uten å straffes med høye ringepriser, selv om operatøren er garantert å aldri tape en krone på dårlige betalere, blir vanligvis paradoksalt nok straffet, og ikke påskjønnet. Her tror jeg det er utviklingspotensiale. Endret 13. november 2008 av Kamikatze
Gjest El Jardin Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Kundeservice hos Televoip er åpnet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå