Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skal på shopping til Paris i januar. Lurer på om det er dyrt å spise på restaurant? Noen som vet priser cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du finner restauranter i alle prisklasser! Finnes mange ikke spesielt dyre, men du har også de überfancy gourmetrestaurantene. Frankrike er ett matland, og det kommer til uttrykk gjennom utvalget! Jeg kan anbefale Latinerkvartalet! Der finnes det mange små koselige steder! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Som nevnt er det veldig avhengig av hvor man går :-) I mitt reisebrev som du finner på http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm har jeg skrevet litt om plassene som vi spiste og hva vi betalte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 14. oktober 2008 #4 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det blir vel det samme som å spørre om cirkaprisene i Norge. I Oslo kan du spise et stort, herlig måltid på indisk restaurant til 100 kroner, eller du kan tidoble beløpet. Hvis 'problemet' ditt er at du ikke vil bruke så mye av reisebudsjettet på mat, men heller bruke det på shopping, anbefaler jeg også området rundt St.Michel-metrostoppet. Det enkleste/billigste er de faste trerettersmenyene (f.eks gresk salat - moussaka - iskrem) til 10 euro, men de kan være litt kjipe. Uansett er det i det kvartalet representasjonen av de ulike nasjonalitetenes kjøkken er størst, og det er ikke vanskelig å få en god italiensk eller libanesisk rett til rundt 10 euro. Hold deg unna de store brasseriene i shoppingområdene, der får du en espresso til samme prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 14. oktober 2008 #5 Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk alle sammen for svarene. Gleder meg mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå