Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kjøpte støvsuger sist tirsdag for 1098kr. Nå på lørdag (dvs 4 dager etter) kom denne på kampanje for 699kr. Er det noen som vet om det er mulig å få tilbake noen penger? Jeg vet jo at de i butikken ikke har oversikt over alt som kommer på kampanje, men det er allikvel ganske surt å betale 400kr mer enn man må.... Er forresten på elkjøp den er kjøpt.
*Mocca* Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Siden det er elkjøp så kan du jo i verste fall, levere inn støvsugeren, få igjen pengene og gå inn igjen å kjøpe den billigere... Men går nok greit å gå tilbake med kvitteringa bare ja. De har jo prisgaranti...
Alison Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har tidligere opplevd det samme hos Elkjøp. Da tok jeg bare med kvitteringen til butikken og fikk igjen mellomlegget. Ikke noe problem i det hele tatt.
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kjøpte støvsuger sist tirsdag for 1098kr. Nå på lørdag (dvs 4 dager etter) kom denne på kampanje for 699kr. Er det noen som vet om det er mulig å få tilbake noen penger? Jeg vet jo at de i butikken ikke har oversikt over alt som kommer på kampanje, men det er allikvel ganske surt å betale 400kr mer enn man må.... Er forresten på elkjøp den er kjøpt. Dersom den er kjøpt på Elkjøp har du 30 dagers prisgaranti, dvs at du ikke skal kunne finne den billigere en annen plass. Ta med deg kvitteringen og støvsugeren, og forklar betjeningen saken, så skulle det være i orden. Hvis de skulle bli tverr, si da at du vil benytte deg av 30 dagers åpent kjøp, og lever støvsugeren tilbake, få pengene igjen, og kjøp deg samme støvsugeren til 699,-
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Men om en har brukt støvsugeren, kan en jo kjøpe en til redusert pris, ta med gammel kvittering + ny støvsuger og få hevet kjøpet også.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Tok bare med kvittering opp og forklarte hva som hadde skjedd. Fikk igjen penger uten noe problemer! Det er god service syns jeg! Så da vet dere det hvis dere kommer i samme situasjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå