Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen uker fyller jeg år, og da hadde jeg tenkt å invitere noen venner med ut for å spise. Er veldig glad i indisk mat, men nyinnflyttet i Oslo og har ikke helt oversikt over spisesteder.

Noen som kjenner til noen restauranter/spisesteder de vil anbefale i Oslo, som serever indisk mat? Annen thaimat er også nam-nam! Jeg trenger noen gode tips!

Skrevet

Mister India, Mother India og Zaika er mine favoritter.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Gutta fra Calcutta har veldig god mat, samme med Bombay Darbar.

Skrevet

Jeg liker Mister India. Agra er veldig koselig, men sist gang jeg var der saa synes jeg ikke maten var like god lenger, og saa var den ekstremt mild! Har aldri vaert borti noe lignende.

Gutta fra Calcutta var forferdelig da jeg var der.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Anbefaler Agra! Utrolig god mat!

Skrevet (endret)

Prøv også pakistansk mat midt i Kvadraturen: Mehfel. (De serverer alkohol.)

Endret av Gus
Skrevet

Mister India er en definitiv favoritt. Forholdsvis billig også og koselig betjening. Anbefales!

Skrevet (endret)
Jeg liker Mister India. Agra er veldig koselig, men sist gang jeg var der saa synes jeg ikke maten var like god lenger, og saa var den ekstremt mild! Har aldri vaert borti noe lignende.

Gutta fra Calcutta var forferdelig da jeg var der.

Det med Agra og mild mat er min erfaring også. Mulig det er en tilfeldighet. Man får det sikkert sterkt om man spør. Har vært på Gutta fra Calcutta noen ganger og har alltid gått mett og fornøyd ut.

For noen måneder siden var jeg innom denne (tror jeg) http://infoside.no/shalimartandoori God mat der også.

Endret av skrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...