Gå til innhold

Brudepynting


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hatshepsut

Jeg har litt panikk, skal gifte meg 30. august og har vært en del bortreist og ikke fått somla meg til å bestille time hos frisør til brudepynting!

Har ingen fast frisør, har flytta en del rundt i Oslo. Er det noen som kan anbefale en flink frisør som også gjør sminking i området Sagene-Torshov-Ullevål-Majorstua? Begynner å bli litt desperat. Å pløye seg gjennom hele telefonkatalogen over frisører er ikke en fristende jobb...

Heldigvis er kjolen i orden i alle fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Håret har ny avdelingen i Bogstadveien. Der skal det visstnok være eget VIP rom, slik at man får litt privatliv. Ring de, eller stikk innom. Det ligger ikke langt unna nye LucaDeli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hatshepsut

Tusen takk for tipset! :D

De hadde ledig time og alt hørtes veldig bra ut. Nå gleder jeg meg til å bli pyntet og fin!

Flere her som skal gifte seg 30. august forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hatshepshut :)

Lykke til med å bli pynta.

Jeg bare lurte på en ting av ren nysgjerrighet. Hvorfor kaller du deg Hatshepshut? Er du interessert i egyptisk historie eller har du bare (som meg) sett "Den spanske flue" hundre ganger på TV ; )

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei !

Jeg var til brudepynting hos "På Håret" i Bogstadveien. Vip rommet var det ingenting å si på. Makeupen var ok.

Men prisen !!!!! Jeg har kort hår og brudepynting koster 1500-2000 når jeg dro fra salongen var prisen 2800 ,- Synes det var en ubehagelig overraskelse - så du bør avtale pris på forhånd.

( jeg brukte min faste frisør der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hatshepsut

Prisen sa de var 740 pr. time, så kom det an på om det tok to eller tre timer. Også kom makeup i tillegg, så hvis det tar mer enn to timer (hvilket det sikkert gjør) blir det vel rundt 2500,-. Men er det så mye billigere andre steder?

Grunnen til at jeg kaller meg Hatshepsut er ikke at jeg har sett "Den spanske flue" 100 ganger :wink: men at jeg og min kjære var på ferie i Egypt i fjor, og da var det en egypter som kalte meg Hatshepsut fordi jeg var så sta og ikke ville bli med på "special guided tour to the pyramids" og alt det der. En annen selger sa at jeg "walk like an egyptian" fordi jeg bare strente forbi alle salgsbodene uten å se meg om til høyre og venstre. Det hører med til historien at vi faktisk hadde det veldig hyggelig, og ting ble litt mer avslappet etter hvert. Vi ble kjent med et par egyptere også. Hvis noen er interessert i Egypt, ligger reisesidene som min kjære har laget her: http://home.chello.no/~tomwi/reiser/egypt/

Noe for en bryllupsreise kanskje? Selv skal vi til Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så kjempespennende ut med Egypt! Jeg har veldig lyst til å reise dit. Men er det ikke et veldig utrygt land å reise til? Artig historie med nicknavnet ditt :D

Selv reiser vi ikke på noen bryllupsferie, dessverre. Har hverken råd eller tid. Men gifte oss skal vi! Greit å få vite sånn ca hva frisør "bør" koste. Jeg har nettopp bestilt time (gifter meg 16.august), men jeg har ikke spurt om pris enda.

Lykke til videre med planleggingen.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...