Gå til innhold

Leie av lokaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg gifter meg med kjæresten min i mai, og vi har derfor begynt å kikke litt på lokaler. Vi vil ha middag/fest i et grendehus/klubblokale el. og vet om flere steder vi gjerne kunne hatt.

Spørsmålet er hvordan få tak i ansvarlig for lokalet, da vi ikke kjenner noen med tilknytning til det eller lignende? -> synes dette er litt skummelt da jeg har telefonskrekk deluxe og blir nervøs bare med tanken på ringerunder...

Blir veldig glad om det er noen fra Grenlandsområdet her som har tips til lokaler også :) gjerne med et telefonnr/mail til ansvarlig (sendes på pm såklart).

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å søke på nettet etter lokaler i området som leies ut, eller klubblokaler og lignende som du nevner? Mange har infoside på nettet hvor det står litt om lokalet og hvem man kontakter for å få leie.

Var på den måten vi ordnet lokale i allefall. Og jeg trengte ikke engang å ringe, jeg sendte mail og ble invitert til å komme og titte dagen før et annet brudepar skulle ha fest der for å se det ferdig pyntet. :)

Skrevet

Ring, eller send mail til kommunen din. De sender deg videre til en parson som kan hjelpe deg med slikt, de sitter ofte på lister fulle av i nfo om slike lokaler, utleie-kontakter og kanskje også priser :)

Skrevet

Har du vært på hjemmesiden til kommunen du bor i og tittet? I min kommune har de i allefall info om noen lokaler som leies ut, men langt ifra alle.

Skrevet

Tror jeg bor i en litt rar kommune altså. Hjemmesidene er direkte teite, uansett hva jeg søker på finner jeg ikke noe om utleie og lokaler.

Men nå har jeg uansett fått litt hjelp av en tante som har leid lokaler tidligere, og hun er ikke redd for å ta en telefon ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...