Gjest kmm Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 har to barn, og ingen barnehageplass. tenker å få eldste frøken inn i park - dvs 4 timer per dag. har da ett lite barn hjemme (for liten for park). mannen min jobber ord. tid. hva gjør vi? jeg må ha en inntekt, og det må jo bli på ettermiddagen da min mann er hjemme med barna. ellers må det være noe de fire timene som jeg har med kun ett barn... jeg drømmer om noe jeg kan gjøre hjemmefra, eller mao noe som jeg kan gjøre "når det passer". jeg er utdannet, og har tidligere arbeidet innen helsevesnet. noen forslag, eller noen som befinner seg i samme situasjon? håper på tilbakemeldinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Det skulle vel være mulig for deg å få en helgestilling på sykehjem eller i bofellesskap ? Ringe kommunen og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg ville ha sørget for å få barnehageplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kmm Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 ... du forsto kanskje ikke helt hva jeg mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Dagmamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 hva med hvilende nattevakt på eldresenter eller bofelles skap? eller kveldsvakter på sykehjem? når man er utdannet innen helse vesenet har man mange muligheter til kvelds og natte arbeid ialle fall. eller så er jo dagmamma også en mulighet :D lykke til :D sola :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 11. juni 2003 #7 Del Skrevet 11. juni 2003 ... du forsto kanskje ikke helt hva jeg mente? ...så hva med å forklare henne hva du mente, i stedet for en sånn setning og en provoserende smiley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå