Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei. Vet noen hvor man kan kjøpe fine plastjuletre i hvitt? Ei venninne mener hun husker å ha sett slike i fjor til salgs, men husker ikke hvor... De var visst veldig flotte og ganske dyre. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 12. oktober 2008 #2 Del Skrevet 12. oktober 2008 Plantasjen! Dit skal jeg tidlig i år, de var utsolgt da jeg kom i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnn Skrevet 8. november 2008 #3 Del Skrevet 8. november 2008 Hvordan går juletrejakten? Leter også etter et fint juletre i plast, men har foreløpig ikke funnet noe spennende. Hvor tidlig får Plantasjen disse treene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate86 Skrevet 8. november 2008 #4 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg var på plantasjen i dag og så både grønne, svarte og hvite juletrær..så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnn Skrevet 8. november 2008 #5 Del Skrevet 8. november 2008 Så stas, da blir det tur til Plantasjen i morgen - Herlig med søndagsåpent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnn Skrevet 9. november 2008 #6 Del Skrevet 9. november 2008 Da ble det sort juletre. Var ikke et øyeblikk for tidlig å kjøpe, så hektisk som det var i juleavdelingen på Plantasjen i dag så har jeg i hvert fall lært at fra midten av desember skal jeg holde meg unna til over nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 12. november 2008 #7 Del Skrevet 12. november 2008 Da ble det sort juletre. Var ikke et øyeblikk for tidlig å kjøpe, så hektisk som det var i juleavdelingen på Plantasjen i dag så har jeg i hvert fall lært at fra midten av desember skal jeg holde meg unna til over nyttår Hei, hvor store er trærne de har? Og hvor mye betalte du?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 22. november 2008 #8 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, hvor store er trærne de har? Og hvor mye betalte du?? :-) De har flere forskjellige størrelser, jeg kjøpte "mellomstørrelsen" tror jeg og det er kanskje 1.20 høyt (litt usikker der asså).. De har også et stort, sånn vanlig juletrestørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå